Nordeas delrapport for 3. kvartal 2001

Report this content

Nordeas delrapport for 3. kvartal 2001 Nordeas delrapport for 3. kvartal 2001 præsenteres tirsdag den 30. oktober. Pressemøde Der afholdes pressemøde i Stockholm kl. 12.30 (svensk tid). Der vil være satellitforbindelse til København og Oslo kl. 12.30 (dansk og norsk tid) og til Helsinki kl. 13.30 (finsk tid). Adresser: Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Koncernchef Thorleif Krarup og Group CFO Arne Liljedahl vil være til stede ved mødet og kommentere rapporten. Pressemødet vil blive afholdt på engelsk. Pressemødet vil også blive sendt direkte over Internettet på www.nordea.com. Pressemødet vil blive video-overført via satellitten Eutelsat W1 10º øst. Til pressemødet down-link 10996,1700 V Til slide-præsentationen down-link 10969,1700 V. FEC 3/4, symbol rate 6.1113, audio channel 1. Præsentation for analytikere Der holdes en præsentation for analytikere i Stockholm kl. 15.00. Adresse: Smålandsgatan 24, Stockholm Koncernchef Thorleif Krarup, Group CFO Arne Liljedahl og Carl-Johan Granvik, chef for Group Credit and Risk Control, vil præsentere og kommentere rapporten. Slides fra denne præsentation vil være tilgængelige på www.nordea.com. Internationalt telefonmøde Der holdes et internationalt telefonmøde for analytikere med koncernchef Thorleif Krarup, Group CFO Arne Liljedahl og Carl-Johan Granvik, chef for Group Credit and Risk Control, kl. 17.00 (svensk tid). Tilmelding til telefonmødet kan ske på +46 8 500 525 50. Ring venligst senest 10 minutter før præsentationen begynder. Telefonmødet kan genhøres på +46 8 598 090 00, mødenummer 500 525 50, kode 011030, i en uge efter mødet. Præsentation for analytikere i London Onsdag den 31. oktober er Nordea Securities vært ved en præsentation for analytikere i London med Group CFO Arne Liljedahl, Carl-Johan Granvik, chef for Group Credit and Risk Control og Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations. Deltagerne bedes møde kl.11.45 til præsentationen, som starter kl. 12.00. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare en time, og bagefter vil der være frokost. Adresse: Great Eastern Hotel Bishopsgate/Chancery Room Liverpool Street London EC2M 7QN Tilmelding til præsentationen i Londen sker til Nordea Securities Ltd, Karina Christensen, telefax +44 (0)20 7630 4870, telefon: +44 (0)20 7808 57605 eller e-mail: karina.christensen@nordeasecurities.com Yderligere information: Erik Evrén, chef for Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/25/20011025BIT01040/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/25/20011025BIT01040/bit0002.pdf