Nordeas kvartalsrapport for 1. kvartal 25. april 2001

Nordeas kvartalsrapport for 1. kvartal 25. april 2001 Nordeas kvartalsrapport for 1. kvartal 2001 præsenteres ved et pressemøde onsdag den 25. april 2001. Pressemøde Der afholdes pressemøde i København kl. 12.30 (dansk tid), og der vil være satellitforbindelse (se nedenfor) til Stockholm og Oslo kl. 12.30 (svensk og norsk tid) og til Helsinki kl. 13.30 (finsk tid). Adresser: Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Koncernchef Thorleif Krarup og CFO Arne Liljedahl vil være til stede i København. Pressemødet vil blive afholdt på engelsk. Pressemødet vil også blive sendt direkte over Internettet på www.nordea.com. Hvis du ikke har Real Player, skal du logge på ca. 20 minutter før pressemødet starter for at downloade det fra ikonet for pressemødet. Telefonmøde Der holdes et internationalt telefonmøde for analytikere den 25. april 2001 kl. 15:00 (dansk tid), hvor Thorleif Krarup, Arne Liljedahl and Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations, vil deltage. Tilmelding til telefonmødet kan ske på +46 8 5005 2550. Ring venligst senest 10 minutter før præsentationen begynder. Under telefonmødet vil slides være tilgængelige på www.nordea.com. Telefonmødet kan genhøres på +46 8 598 09 000, mødenummer (500 525 50), kode(010425) i en uge efter mødet samt på www.nordea.com. Pressemødet vil blive video-overført via satellitten: Eutelsat W2 XP B6, 16° Øst. Downlink: 111126.83 V til pressemødet (audio: channel 1), og 111135.83 V til PowerPoint-præsentationen. Fec ½, symbol rate 6.667. Yderligere information: Erik Evrén, Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/19/20010419BIT00990/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/19/20010419BIT00990/bit0001.pdf

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.