Nordeas kvartalsrapport for 2. kvartal 22. august

Nordeas kvartalsrapport for 2. kvartal 22. august Nordea fremlægger sin kvartalsrapport for 2. kvartal torsdag 22. august 2002. Pressemøde Der holdes pressemøde i Stockholm kl. 12.30 (lokal tid). Der vil være satellitforbindelse til København og Oslo kl. 12.30 (lokal tid) og til Helsinki kl. 13.30 (lokal tid). Adresser Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36B Koncernchef Thorleif Krarup og Group CFO Arne Liljedahl vil fremlægge og kommentere rapporten. Pressemødet vil blive afholdt på engelsk og vil blive sendt direkte over internettet på www.nordea.com. Slide- præsentationen vil også være tilgængelig på www.nordea.com. Pressemødet vil blive video-overført via satellitten Eutelsat W1 10o øst, transponder B2. Til pressemødet downlink kanal A 10960,1700 V Til slide-præsentationen, downlink kanal B 10969,1700 V. FEC 3/4, symbol rate 6.1113 Analytikermøde Der holdes analytikermøde i Stockholm kl. 14.30. Adresse Smålandsgatan 24, Stockholm Koncernchef Thorleif Krarup, Group CFO Arne Liljedahl og Carl-Johan Granvik, chef for Group Credit and Risk Control, vil fremlægge og kommentere rapporten. Slide-præsentationen vil være tilgængelig på www.nordea.com. Internationalt telefonmøde for analytikere Der holdes et internationalt telefonmøde for analytikere kl. 18.00 CET med koncernchef Thorleif Krarup, Group CFO Arne Liljedahl, Carl-Johan Granvik, chef for Group Credit and Risk Control, og Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations. Tilmelding til telefonmødet kan ske på +44 (0)20 8 240 8248. Ring venligst senest 10 minutter før præsentationen begynder. Password til telefonmødet: Nordea. Telefonmødet kan genhøres indtil 30. august på +44 (0)20 8288 4459, kode 642592. Præsentation for analytikere i London Fredag 23. august er Nordea Securities vært ved en præsentation for analytikere i London med Group CFO Arne Liljedahl, Carl-Johan Granvik, chef for Group Credit and Risk Control, og Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations. Deltagerne bedes møde kl. 11.45 til præsentationen, som starter kl. 12.00. Præsentationen og besvarelse af spørgsmål forventes at vare en time, og bagefter vil der være frokost. Adresse Great Eastern Hotel Bishopsgate/Chancery Rooms Liverpool Street London EC2M 7QN Tilmelding til præsentationen i London sker til Nordea Securities Ltd, Karina Christensen, telefax +44 (0)20 7630 4870, telefon +44 (0)20 7808 5760 eller e-mail: karina.christensen@nordeasecurities.com Yderligere information: Erik Evrén, chef for Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, chef for Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/15/20020815BIT00400/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/15/20020815BIT00400/wkr0002.pdf