Ordinær generalforsamling i Nordea den 24. april

Ordinær generalforsamling i Nordea den 24. april Nordea AB (publ) har i dag indkaldt til ordinær generalforsamling onsdag den 24. april 2002 kl. 15.00 svensk tid i Aula Magna, Stockholms universitet. Aktionærerne har mulighed for at deltage i generalforsamlingen via en videokonference kl. 15.00 dansk tid på Scandic Hotel Copenhagen og kl. 16.00 finsk tid i Finlandia Hall i Helsinki. Indkaldelsen til generalforsamlingen offentliggøres i dag i Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Helsingin Sanomat, Hufvudstadsbladet, Berlingske Tidende og Jyllands-Posten og er endvidere tilgængelig på Nordeas hjemmeside, www.nordea.com. Yderligere information: Erik Evrén, chef for Group Media Relations, +46 8 614 8611 Jens Bekke, informationschef, 33 33 39 68 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01130/wkr0002.pdf

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.