Udnævnelser i Life Insurance

Udnævnelser i Life Insurance and Pensions og i Markets Nordea og Christiania Bank og Kreditkasse fortsætter integrationsprocessen med offentliggørelse af flere udnævnelser Nordea og Christiania Bank og Kreditkasse offentliggjorde de første udnævnelser til ledelsen i november. Efter modtagelsen af norsk bankkoncession er der foretaget udnævnelser i forretningsområderne og i koncernfunktionerne. Processen fortsætter, og følgende udnævnelser i Life Insurance and Pensions og i Markets vil træde i kraft fra den 1.januar 2001. Life Insurance and Pensions Der er udpeget en samlet ledelse for Vesta Liv, Vesta Link, K- Fondsforsikring og Norske Liv, som skal have ansvaret for integrationen af de norske selskaber. Udnævnelser: Jørund Vandvik, chef for Life Insurance and Unit Link - Norway Ole-Wilhelm Meyer, chef for Private Market Asgeir Sveen, chef for Corporate Market Erling Falk, chef for Insurance Techniques Markets Udnævnelser: Jan Pollestad, chef for Sales - Norway Morten Tysnes, chef for Global FX Trading Yderligere information: Ib Mardahl-Hansen, Chef for Life Insurance and Pensions, 44 20 30 10 Peter Nyegaard, Chef for Markets, 33 33 60 02 Erik Evrén, Media Relations, +46 8 614 8611 Kjell Flø, Media Relations, +47 22 48 50 24 Lauri Peltola, Media Relations, +358 9 165 42324 Anne Thommesen, Media Relations, 33 33 12 35 ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT01070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT01070/bit0002.pdf