Rezidor Hotel Group noteres på Den Nordiske Børs

I dag noteres Rezidor Hotel Group på Stockholmsbørsen. Rezidor Hotel Group er det 79. selskab1, der optages på Den Nordiske Børs.

Rezidor Hotel Group AB er en hotelkæde i rivende udvikling. Hotellerne i Rezidor’s portfolio opererer primært under navnene Radisson SAS and Park Inn, men også under firmaets tre varemærker, der fortsat er under udvikling; Regent, Hotel Missoni and Country Inn. Alle hotellerne er placeret i Europa, Mellemøsten eller Afrika, med undtagelse af et hotel i Kina.

”Det er meget tilfredsstillende at byde Rezidor Hotel Group velkommen til Den Nordiske Børs. Gennem noteringen af Rezidor Hotel Group får investorerne et værdifuldt bidrag til sektoren Forbrugsgoder,” siger Jenny Rosberg, Chef for Company Services OMX.

Et filmet interview med Rezidor Hotel Group administrerende direktør Kurt Ritter findes på Den Nordiske Børs’ hjemmeside, www.omxgroup.com/nordicexchange. Billeder er ligeledes tilgængelige på www.omxgroup.com/nordicexchange/marketnews/corporateactions/listings.

Handelspoststørrelsen for aktier i Rezidor Hotel Group, hvis kortnavn er REZT, er 200. Rezidor Hotel Group er et Mid Cap-selskab og indgår i sektoren Forbrugsgoder.