Oneflow udvider til Danmark

STOCKHOLM, 20. Feb 2019 – Oneflow annoncerede i dag at den udvider sin virksomhed til Danmark, ved at åbne et kontor i København. Sebastian Bo Jensen, som har flere års erfaring med salg og ledelse fra både danske og internationale SaaS-organisationer, skal lede Oneflow i Danmark, som allerede har en række danske kunder, bl.a. Canal Digital, som er en af de førende betalings-tv og internetudbydere i Norden, som glæder sig over nyheden om at Oneflow åbner i Danmark.

"Ved at bruge Oneflow har vi reduceret vores salgscyklus betydeligt. Jeg ser frem til at arbejde tættere sammen med teamet i Danmark!" siger Peter Fredsted salgsdirektør fra Canal Digital i Danmark.

Som i Sverige, hvor Oneflow har hovedkvarter, er der i Danmark flere lokale og globale e-signerings udbydere. Men markedet, indenfor e-kontrakter og den nye generation af digitale signatursværktøjer, er stort set uudnyttet.

"Forretningsmæssigt, ligger der en stor mulighed for Oneflow, da et stort flertal af de eksisterende digitale signatursplatforme i Danmark kun fokusere på elektronisk underskrift, som en del af salgsprocessen" siger Sebastian Bo Jensen, MD for Oneflow Denmark. "Oneflow derimod er et salgsaccelerende værktøj med funktioner som live redigering, pipeline dashboard og meget mere. Jeg er overbevist om, at vi kan hjælpe mange salgsteam her i Danmark, som bl.a. Canal Digital, med en dramatisk forøgelse af hastigheden i salgsprocessen."

Oneflow tilbyder et 100% web-baseret værktøj til digitale kontrakter, som gør det muligt for virksomheder, i alle størrelser, at automatisere hele kontraktprocessen på ét sted. Det betragtes som "den nye generation af e-signatur platforme", fordi det - udover at selve underskrift delen - også automatiserer de processer, der opstår før og efter underskrivning finder sted. Eksempler på sådanne processer er bl.a. automatiske skabeloner og dokument generering, livscyklusstyring, elektronisk arkiv der er GDPR sikret og meget mere.

"Det var vigtigt for Oneflow at udvide uden for Sverige, men det var endnu vigtigere at finde en leder, der passer godt ind i vores kultur," siger Anders Hamnes, CEO og grundlægger af Oneflow. "Vi byder Sebastian velkommen til holdet, og jeg er begejstret for den energi og den vækst, jeg ved Sebastian og hans danske salgsteam vil bringe til Oneflow."

_____

For mere information, kontakt venligst press@oneflow.com eller sebastian.jensen@oneflow.com

E-signering er bare begyndelsen. Oneflow tilbyder 100% web-baseret e-kontrakt platform, en ny generation af e-signatur løsning, der gør det muligt at styre hele kontraktprocessen sikkert på ét sted. Oneflows brugere spænder fra små virksomheder til store virksomheder, som har oplevet højere hitfrekvenser, kortere salgscyklus og højere produktivitet. Med Oneflow er forretninger lige så enkle som et håndtryk. Få mere at vide på oneflow.com

Tags: