Primera introducerer verdens hurtigste printer-og produktionsmaskine til CD, DVD og Blu-ray

DP-4100 serien af auto printere og discpublishing systemer er den hurtigste i sin klasse. Fuld farveprint med 100 % dækning af høj kvalitet på bare 6 sekunder! Det skal sammenlignes med 20 til 120 sekunder, som tilsvarende systemer er i stand til at printe i samme opløsning og kvalitet. DP-4100-serien sætter en ny branchestandard for høj hastighed fremstilling af medier til kontorbrug.

Optical Storage som er den Skandinaviske distributør af verdens førende producenter af CD / DVD og Blu-ray kopieringsmaskiner fra bl.a. Primera Technology, Inc. som nu indfører den helt nye linje - DP-4100. Optical Storage har anslået omkring 80% af markedet for produktion løsninger til 12cm medier i Skandinavien. Optical Storage har kontorer i hele Skandinavien, og havde et salg sidste år over 80 mil. DKK.

Med indbygget brænder, printer der udskriver direkte på disken og en hurtig robotteknologi, automatisere Primera’s discpublisher din produktion af CD, DVD og Blu-ray-medier. Disse produkter anvendes af en lang række virksomheder og organisationer over hele verden, herunder marketingafdelinger, uddannelse institutioner, kirker, skoler, videoproduktion, tv-stationer og menge flere.
Primera 4100-serien kommer i tre varianter; som Autoprinter uden brændere eller med en eller to brændere.
DP-4100-serien forventes at være til rådighed til levering i Denmark i løbet af marts måned hos Optisk Storage.

For yderligere information kontakt:

Kontakt person    Jesper Eirup Sielemann
Telefon direkte    39107701