Rimage Corporation har underskrevet en endelig aftale om at erhverve Qumu, Inc

Pressemeddelelse Allerød d. 24. oktober 2011.

Rimage Corporation har underskrevet en endelig aftale om at erhverve Qumu, Inc., en hurtigt voksende markedsleder virksomhed inden for videokommunikations markedet. Qumu, Inc. (http://www.qumu.com) er en hjørnesten erhvervelse for Rimage Corporation, i overensstemmelse med Rimage strategi om at løse de hastigt skiftende kommunikationsbehov for virksomheder. Qumu har et gennemprøvet produkt i et voksende marked med et succesfuldt team. Rimage kan nu tilfredsstille efterspørgslen efter et rigt indhold af video overalt.

Over tid vil Rimage og Qumu udnytte deres komplementære kundebaser og teknologi, hvilket resulterer i større produkt sortiment og kunde vækstmuligheder.
Disk Publiceringssystemer er fortsat vigtigt for Rimage succes og Rimage er stadig meget engageret i at forbedre det. Som de har gjort de sidste mange år, vil Rimage fortsætte med at investere i nye produkter, løsninger og forbedringer til deres eksisterende forretning.
Fra Rimage’s skandinaviske partner – Optical Storage - lyder det ”Vi ser frem til at kunne drage nytte at dette nye opkøb til at udvide vores produktsortiment og kundeportefølje, udtaler Optical Storage’s danske salgschef, Jesper Eirup Sielemann.

For yderligere information jesper@opticalstorage.dk eller tlf 3910 7701

Gydevang 22B