Caroline Wozniacki bliver ambassadør for Oral-B

Oral-B har indledt et samarbejde med Caroline Wozniacki i en kampagne ved navn ”Winning Smile”.

Kampagnen handler om, at alle har et vindersmil – det handler bare om at finde den rigtige indstilling. Wozniackis fightervilje og attitude er en inspiration for mange, og nu kommer hendes smil til at være på Oral-B’s emballage, der kommer i handelen i løbet af efteråret.

”Vi er rigtig glade for at samarbejde med Caroline Wozniacki. Hendes smil viser med al tydelighed, hvad et vindersmil handler om. Med sin udstråling og attitude er hun et perfekt match til vores kampagne. Hun er en ung og succesfuld person, som alle kan identificere sig med, og vi er stolte over, at hendes smil kommer til at pryde Oral-B’s produkter,” siger Cecilia Kocken, Brand Manager for Oral-B.

Kampagnen ”Winning Smile” rulles ud i løbet af efteråret, og i de øvrige nordiske lande repræsenteres kampagnen af andre succesfulde sportsstjerner, der lige som Caroline Wozniacki besidder både vindermentalitet og en rigtig indstilling.

”Med kampagnen og med vores unge sportsstjerner vil vi inspirere andre til at finde den rigtige vinderindstilling. Et vindersmil handler for os om at tro på sig selv, at have den rette indstilling og evnen til at sprede glæde og motivere andre, og det lever vores ambassadører fuldt ud op til,” siger Cecilia Kocken.

”Jeg har det rigtig godt med at være en del af Oral-B’s kampagne ’Winning Smile’, fordi den handler om at have den rette indstilling og at forberede sig grundigt på hver udfordring. Forhåbentlig kan jeg være med at til at inspirere folk til at smile lidt mere og selvfølgelig kæmpe det bedste, de har lært,” siger Caroline Wozniacki.

Hanna Jonasson Drotz, PR Manager
E-mail: jonassondrotz.h@pg.com

Nikolai Gaardboe Johnsen, MS&L
E-Mail: nikolai.johnsen@dk.mslworldwide.com