SKAL MIKKEL HANSEN TIL ODENSE?

Netop nu sætter Oral-B atter vindersmilet på Danmarkskortet. Denne gang med en stor konkurrence blandt landets lokale håndboldklubber. Hovedpræmien er en træningsdag med håndboldstjernen Mikkel Hansen.

Mottoet ”tab og vind med samme smil” er i centrum Oral-B’s kampagne ”Vindersmilet” 2011, som blev søsat igår. Formålet med kampagnen er at sprede budskabet, at et vindersmil handler ikke om overflade, men om den indstilling der ligger bag smilet. Konkurrencen går derfor ud på at samle flest mulige vindersmil til den lokale håndboldklub, uanset om holdet har tabt flere kampe end de har vundet.

Stjernespilleren Mikkel Hansen er ambassadør for årets kampagne og skal hjælpe med at inspirere håndboldspillerne i de lokale klubber til at finde vindersmilet frem. ”For mig er et vindende smil et stolt og spontant smil, som let spreder sig til andre”, siger Mikkel Hansen og forsætter ”Jeg er rigtig stolt over at være en del af denne her kampagne og med til at promovere budskabet”.

Hvert smil tæller

Kampagnen er netop skudt i gang på Facebook, hvor Oral-B opfordrer alle spillere, familiemedlemmer og venner af den lokale håndboldklub til at uploade deres vindersmil. Et billede af et smil på Oral-B’s danske Facebook-side er nemlig ét skridt tættere på hovedpræmien; et besøg i håndboldklubben af Mikkel Hansen, med tips, træning og autografer. Det er den håndboldklub med flest vindende smil, når konkurrencens løbetid på seks uger er udløbet, der vinder.

Smil, og støt en god sag

For hvert billede der indsendes, donerer Oral-B samtidig 2 kr. (op til 50.000) til Ungdommens Røde Kors, der hjælper til at give udsatte børn et smil på læben i en ellers hård hverdag. ”Det arbejde Ungdommens Røde Kors gør, er netop at give udsatte børn og unge mulighed for at få en vindende indstilling og et smil på læberne og det vil Oral-B rigtig gerne støtte”, siger Peter Wallentin, nordisk PR-manager for Oral-B.

Kampagnen startede op i Danmark den 21. november og løber seks uger indtil den 6. januar. Hver uge trækkes der også lod om tre eltandbørster fra Oral-B blandt alle vindersmil, foruden hovedpræmien.

Se mere på Oral-B’s danske facebookside på facebook.com/OralBdk.

Peter Wallentin, PR Manager, telefon: 46 761 393 156, e-mail: wallentin.p@pg.com

Matilde Clausen, MSL Copenhagen, telefon: 45 30240115, e-mail: matilde.clausen@mslgroup.com

Procter & Gamble

Fire milliarder gange dagligt anvender mennesker verden over Procter & Gambles produkter. Virksomheden tilbyder et stort udvalg af forbrugsprodukter. I Norden markedsføres bl.a. Pampers, Always, Alldays, Yes, Ariel, Swiffer, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Wella, Vicks, Pringles, Gillette, Oral-B, Duracell og Braun. P&G har 127.000 ansatte, som arbejder i over 80 forskellige lande i hele verden. For mere information besøg venligst http://www.dk.pg.com.