Vindersmil får Mikkel Hansen fra København til Djursland

Fra AG København til Djurslandsklubben Grundfør U.I. – et uventet klubskifte fra håndboldstjernen Mikkel Hansen. Det bliver dog kun for en enkelt dag. Medlemmerne af Grundfør U.I. er nemlig gået sammen om at vinde Oral-B’s Facebook-konkurrence Saml Vindende Smil, hvor hovedpræmien er en dag med Mikkel Hansen.

Upload flest smil til din lokale håndboldklub. Det var ordlyden i den konkurrence, som Grundfør U.I. vandt over knap 900 danske klubber.

Hurtigt ud af starthullerne
Grundfør U.I. overtog hurtigt 1. pladsen fra Hurup HK og lagde sig i førersædet. Det  lagde Mikkel Hansen også mærke til: ”Man kunne tydeligt se på Facebook, at Grundfør U.I. havde sat sig for at vinde” og forsætter ”Jeg glæder mig til at se alle de børn, unge og voksne, der står bag alle de vindersmil”.

Et imponerende resultat

Facebook-konkurrencen har kørt i seks uger. Dagligt har man haft mulighed for at dele sit smil på Oral-B’s Facebook-side. Grundfør U.I. har stået for intet mindre end 400 smil. Det er mere end dobbelt så mange som konkurrencens nr. 2, Herluftsholm/Næstved, som nåede at uploade 140 smil.

Peter Wallentin, PR-Manager for Oral-B, er både glad og overrasket over indsatsen: ”Det er fantastisk at se så meget dedikation fra én klub. Grundfør U.I. står for mere end en tredjedel af alle indsendte smil, og det må siges at være en præstation, der skal præmieres”.

Hos Grundfør U.I. er man mere end glad for, at det var indsatsen værd. Tina Klitgaard, formand for klubben, siger til nyheden om sejren: ”Vi har virkelig kæmpet for det ved at involvere familie og venner og er simpelthen så lykkelige for, at det var os, der vandt. Vi glæder os til at få besøg af Mikkel Hansen”.

Det handler om indstilling
Med kampagnen vil Oral-B gerne fortælle, at det ikke handler om at have det flotteste smil. Det handler om at have den rette indstilling bag smilet.

Kampagnen startede sidste år, hvor Caroline Wozniacki var med til at sprede det positive budskab og opfordre folk til at indsende billeder af deres vindersmil. I år er kampagnen rettet mod unge sportsspirer og rykket over på Facebook, hvor de unge selv kan følge med i resultatet af konkurrencen. Ud over hovedpræmien er der hver uge trukket lod om el-tandbørster blandt de deltagende smil. Desuden har Oral-B doneret 2 kroner til Ungdommens Røde Kors for hvert smil i konkurrencens første uger og markerede julen med at hæve beløbet til 20 kroner pr. smil.

Det er blevet til over 2.500 fans på siden, næsten 1000 smil, 18 tandbørstevindere og én klubvinder.

For mere information om Oral-B, kontakt venligst:
Peter Wallentin, PR Manager, telefon: 46 761 393 156, e-mail: wallentin.p@pg.com

For mere information om kampagnen, kontakt venligst:
Matilde Clausen, MSL Copenhagen, telefon: 45 30240115, e-mail: matilde.clausen@mslgroup.com

Procter & Gamble

Fire milliarder gange dagligt anvender mennesker verden over Procter & Gambles produkter. Virksomheden tilbyder et stort udvalg af forbrugsprodukter. I Norden markedsføres bl.a. Pampers, Always, Alldays, Yes, Ariel, Swiffer, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Wella, Vicks, Pringles, Gillette, Oral-B, Duracell og Braun. P&G har 127.000 ansatte, som arbejder i over 80 forskellige lande i hele verden. For mere information besøg venligst http://www.dk.pg.com.