Alt-i-ét i Panasonics nye hjemmebiosystem

Alt-i-ét i Panasonics nye hjemmebiosystem Panasonics nye hjemmebiosystem SC-HT1500 har alt-i-ét. Systemet er udviklet, så det tilgodeser alle typer underholdning i hjemmet - se film, optag tv-programmer, hør musik eller rediger videooptagelser med én og samme enhed. Denne hjemmebio er et alternativ til de brugere, som ønsker adgang til både afspilnings- og optagefunktioner, men kun vil have én kompakt enhed, som kan placeres under tv'et. SC-HT1500 er et fleksibelt system, som giver mulighed for at drage nytte af specialeffekterne i en film, høre sin yndlingsmusik eller optage favoritfilmen på en DVD eller harddisken. Den indspilningsbare DVD:n er udstyret med Chasing Playback, ligesom alle andre DVD-optagere fra Panasonic, hvilket betyder, at brugeren kan begynde at se et indspillet program, inden optagelsen er afsluttet. Harddisken kan rumme op til 142 timers optagelse. Kopiering fra harddisken sker med op til 32x normal hastighed til DVD-R(4x disk) og op til 24x normal hastighed til DVD-RAM (3x disk). En suveræn billedkvalitet garanteres af en komponentvideoudgang og progressive scan (PAL/NTSC). Højttalerne kan justeres i højden på de medfølgende stativer. De kan også monteres på væggen. SC-HT1500 fås nu i butikkerne. Anbefalet butikspris ligger på ca. 11.000 Dkr För ytterligare information vänligen kontakta: Martin Eriksson, produktchef, Martin.eriksson@eu.panasonic.com, Tel: +46 8 680 26 43 Birgitte Mader, Presskontakt Denmark, birgitte.mader@eu.panasonic.com, Tlf: +45 43 200 855 Fakta om SC-HT1500 DVD-optager Op til 142 timers indspilning på harddisk (80GB) Højhastighedskopiering mellem harddisk og DVD. Op til 32x med DVD-R. Time Slip-funktioner One touch rec & play DVD Progressive Scan (PAL/NTSC) Afspiller DVD-A, DVD-V, DVD-RAM, DVD-R, CD, CD-R/RW og MP3 Receiver 600W total effekt RMS (430W DIN) Dolby Digital, DTS og DPL II New S.F.C (Music: Live, Pop/Rock, Vocal, Jazz, Dance, Party. AV/Movie: Drama, Action, Sports, Musical, Game, Mono FM/AM tuner med RDS Tilslutningsmuligheder 2 scartstik: AV1(TV), AV2(Decoder/Ext) 1 Komponentvideo-udgang 3 S-video (2 ind, 1 ud) 3 kompositvideo (2 ind, 1 ud) 1 optisk digital lydindgang 3 Audio in Mål og vægt (hovedenhed) Mål BxHxD: 448 x 81,5 x 372mm Vægt: 5,8 kg Om Panasonic Matsushita Electric Industrial Co. Ltd er en af de verdensomspændende producenter af tekniske konsument-, forretnings- og industriprodukter med kendte varemærker som Panasonic, National, Technics og Rams. Virksomheden omsætter for i alt 600 milliarder og er bl.a. noteret på børsen i Tokyo, New York, Amsterdam, Düsseldorf, Frankfurt og Paris. Panasonic Nordic AB er et helejet datterselskab, som har virksomhed i Sverige, Norge og Danmark. De nordiske selskaber omsætter for ca. 1,6 milliarder Dkr pr. og har ca. 120 ansatte. I Norden markedsføres fortrinsvis produktgrupperne Audio/video, HiFi, kontorprodukter, telekommunikation, husholdningsprodukter, batterier, professionelt broadcast-udstyr samt elektriske komponenter. ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af Waymaker http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/21/20041021BIT21840/bild.html Billeder