Fleksibel elegance x 3 - nye mobiltelefoner fra Panasonic

Fleksibel elegance x 3 - nye mobiltelefoner fra Panasonic Panasonic lancerer tre nye mobiltelefoner, X100, X200 og X400. Alle tre modeller tilgodeser de brugere, der lægger vægt på elegant design, fleksibilitet, moderne udstyr og brugervenlighed. - Vi forsøger altid at levere den rette mobiltelefon til den rette bruger. Med vores tre nye modeller tilgodeser vi alle, der værdsætter kvalitet, uanset om de efterspørger design eller funktion, siger Daniel Flodqvist, Key Account Manager hos Panasonic Nordic AB. X100 - lille, sportig og elegant En fleksibel mobiltelefon til design- og størrelsesbevidste forbrugere. Med sit 18 mm slanke design kan den nemt være i en bukselomme eller i en aftentaske. Produktet er udstyret med et indbygget kamera og en LCD-skærm i farver samt standardfinesser som polyfoniske ringetoner, kalender, minilommeregner, spil og WAP-browser. Telefonen fås i butikkerne fra november 2004 Anbefalet butikspris, cirka 1.600 DKK X200 - ultratynd mobiltelefon og kamera i ét En meget fleksibel, 12,9 mm tynd mobiltelefon med VGA-kamera, 65k TFT-skærm i farver og indbygget antenne. Telefonen er indhyllet i en sort, elegant skal, hvis ydre minder om tangenterne på et klaver. - Det her er så langt fra et plastiklignende ydre, som man kan komme. Og et vigtigt kriterium for modellens succes. Telefonen tilgodeser behovene hos alle, der ønsker en komplet, funktionel, elegant og fleksibel mobil, siger Daniel Flodqvist. Telefonen fås i butikkerne fra midten af november 2004 Anbefalet butikspris, Halebop, cirka 1.300 DKK X400 - en klasse for sig X400 er mobiltelefonen for alle, der lægger vægt på udsøgt og fleksibelt design, men samtidig vil have en fuldt udstyret, funktionel og brugervenlig telefon. Med sin størrelse på 17,5 mm i sammenklappet tilstand er den en af de tyndeste sammenklappelige mobiltelefoner på markedet. LCD-skærmen slås op med ét tryk på en knap. VGA-kameraet åbnes på samme nemme måde, så de værdifulde øjeblikke hurtigt kan foreviges. Kameraet har en skumringsfunktion (twilight mode), som sørger for, at billederne også bliver skarpe om aftenen. X200 har ligesom X400 en sort, blank finish, som forstærker det elegante design. Telefonen fås i butikkerne fra midten af november 2004 Anbefalet butikspris, cirka 2.000 DKK Mange funktioner i alle telefonerne Telefonerne indeholder alle grundliggende egenskaber som f.eks. polyfoniske ringetoner (16 kanaler), kalender, WAP-browser, og X200 og X400 byder også på muligheden for at downloade en række spil og andre Java-programmer. OBS! Nu fås modellerne X300 og X500 også i butikkerne. Du kan få yderligere oplysninger hos Daniel Flodqvist, Key Account Manager, Daniel.Flodqvist@eu.panasonic.com, tlf.: +46 8 680 26 46. Birgitte Mader, Presskontakt Denmark, birgitte.mader@eu.panasonic.com, Tlf: +45 43 200 855 Panasonic X100 Panasonic X200 Panasonic X400 Tykkelse: 18 mm. Tykkelse: 12,9 mm. Tykkelse: 17,5 mm. Indbygget antenne Indbygget antenne Knapåbning af klap 65k TFT-farveskærm 65k TFT-farveskærm 65k TFT-farveskærm Indbygget CIF-kamera med 2xdigital zoom Indbygget VGA-digitalkamera Indbygget VGA-digitalkamera GPRS/GSM/MMS GPRS/GSM/MMS GPRS/GSM/MMS Polyfoniske ringetoner Polyfoniske ringetoner Polyfoniske ringetoner Spil Java-downloads Java-downloads Om Panasonic Matsushita Electric Industrial Co. Ltd er en af de verdensomspændende producenter af tekniske konsument-, forretnings- og industriprodukter med kendte varemærker som Panasonic, National, Technics og Rams. Virksomheden omsætter for i alt 500 milliarder DKK og er bl.a. noteret på børsen i Tokyo, New York, Amsterdam, Düsseldorf, Frankfurt og Paris. Panasonic Nordic AB er et helejet datterselskab, som har virksomhed i Sverige, Norge og Danmark. De nordiske selskaber omsætter for ca. 1,6 milliarder DKK pr. og har ca. 120 ansatte. I Norden markedsføres fortrinsvis produktgrupperne Audio/video, HiFi, kontorprodukter, telekommunikation, husholdningsprodukter, batterier, professionelt broadcast-udstyr samt elektriske komponenter. ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af Waymaker http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/10/20041109BIT21760/bild.html Billeder