Panasonic introducerer det ultratynde, ultrastilfulde opretstående hjemmebiografanlæg SC-ST1's indtog i hjemmebiografarenaen sætter nye standarder. Dette hjemmebiografanlæg bliver med sin stil, sit raffinement og vigtigst af alt de fantastiske lydmæssige og visuelle muligheder en sikker succes. Anlægget er designet til at komplimentere Panasonics plasmaskærme, der tilsammen vil udgøre en samlet og sofistikeret løsning. Anlægget kan også bruges som en stilfuld livsstilshjemmebiograf med almindelige fjernsyn eller alene som et egentligt designelement. Dette nyskabende anlæg springer rammerne for traditionelle hjemmebiografanlæg med dets stilfulde opretstående design. Det er ikke nødvendigt med hylder, da anlægget er fuldstændig fritstående og derfor udnytter pladsen til fulde. Anlægget er udstyret med fire smalle "tall- boy-højttalere", der kan bruges i én kolonne med fuld højde eller i halv højde eller endda skilles fra sokkelen og monteres på væggen. Med en samlet udgangseffekt på 500 W indeholder ST1 også dekodere til de tre vigtigste surround sound-formater - Dolby Digital, Dolby Pro-Logic og Digital Theatre Sound (DTS). DVD-afspilleren er kompatibel med DVD- Audio, DVD-RAM og muliggør afspilning af CD-R/RW, WMA og MP3. Anlægget udnytter også fordelene ved en 200 Watt (RMS) subwoofer til suveræn lydretning og dybe, rumlende baslyde. Med dette hjemmebiografanlæg får du ikke blot en imponerende lyd- og stilmæssig oplevelse, men også avancerede funktioner, der gør anlægget unikt. Den AM/FM-digitale tuner har RDS og en lang række forudindstillinger, der gør anlægget meget brugervenligt. Der er digital indgang til Dolby Digital 5.1-kanals broadcasts, indbygget videoudgang og progressiv scanning (NTSC). Hjemmebiografanlægget er elegant udført i sølv og sort og kombinerer stil og elegance med den seneste teknologi. Anlægget kan fås i butikkerne fra juni måned. For mere information, kontakt: Panasonic Sverige Jenny Nilzon Box 6060, SE-141 06 Kungens Kurva Tlf.: +46 8-680 26 00, +46 70-277 26 52 E-mail: jenny.nilzon@panasonic.se Panasonic Danmark Birgitte Mader Ejby Industrivej 1, DK-2600 Glostrup Tlf.: 43 200 800 E-mail: bm@panasonic.dk Panasonic Norge Helge Rose Skårersletta 50, Postboks 324, NO-1471 Skårer Tlf.: +47 67 91 78 00 E-mail: helge.rose@panasonic.no Virksomhedsinformation Matsushita Electric Industrial Co. Ltd er en af verdens førende producenter af tekniske forbruger-, erhvervs- og industriprodukter med markante varemærker som Panasonic, National, Technics og Ramsa. Virksomheden omsætter for i alt SEK 600 milliarder og er blandt andet noteret på børsen i Tokyo, New York, Amsterdam, Düsseldorf, Frankfurt og Paris. Panasonic Nordic AB er et helejet datterselskab, som omsætter for SEK 2 milliarder pr. år og har ca. 140 medarbejdere. I Sverige, Norge og Danmark markedsføres primært produktgrupperne audio/video, Hi-fi, kontorprodukter, telekommunikation, husholdningsprodukter, batterier, professionelt broadcast-udstyr og elektriske komponenter. ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00510/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00510/bild.html Pictures