Panasonic lancerer videotelefon!

Panasonic lancerer videotelefon! Nu lancerer Panasonic X500 - en mobiltelefon med kamera, som kan downloade spil via Java-teknologi og optage videosekvenser. Panasonic X500 er en smart og anderledes mobiltelefon med et særpræget design. X500 er udstyret med et VGA-digitalkamera med 4x zoom og en 65k TFT-farveskærm. Desuden kan mobiltelefonen optage bevægelige JPEG-filmsekvenser, hvilket gør den endnu sjovere at bruge. Selvfølgelig har X500 alle de mobile funktioner, som man forventer sig af en mobiltelefon fra Panasonic - 40 toners polyfoniske ringetoner, kalender, lommeregner og højttalertelefon. - Designet af Panasonic X500 er specielt, og den ligner ikke en almindelig mobiltelefon. På mange måder ligner den mere et kamera end en mobiltelefon, siger Daniel Flodqvist, Nordic key account manager for Panasonics mobiltelefoner. Korte fakta om Panasonic X500 Optagelse og afspilning af video Indbygget antenne 65k TFT-farveskærm Indbygget VGA-digitalkamera med 4x zoom MMS 40 toners polyfoniske ringetoner 2 forudindstallerede spil Understøttelse af Java-programmer Højttalertelefon WAP 2.0 browser GPRS/GSM X500 fås i butikkerne fra den første halvdel af november. Anbefalet butikspris ligger på ca. 2.500 DKK Hvis du har nogle spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, kan du kontakte: Daniel Flodqvist, Nordic Key Account Mgn, Daniel.Flodqvist@eu.panasonic.com, Tel: +46 8 680 26 46 Birgitte Mader, Presskontakt Denmark, birgitte.mader@eu.panasonic.com, Tlf: +45 43 200 855 Om Panasonic Matsushita Electric Industrial Co. Ltd er en af de verdensomspændende producenter af tekniske konsument-, forretnings- og industriprodukter med kendte varemærker som Panasonic, National, Technics og Rams. Virksomheden omsætter for i alt 600 Mkr. og er bl.a. noteret på børsen i Tokyo, New York, Amsterdam, Düsseldorf, Frankfurt og Paris. Panasonic Nordic AB er et helejet datterselskab, som har virksomhed i Sverige, Norge og Danmark. De nordiske selskaber omsætter for ca. 1,6 milliarder DKK pr. og har ca. 120 ansatte. I Norden markedsføres fortrinsvis produktgrupperne Audio/video, HiFi, kontorprodukter, telekommunikation, husholdningsprodukter, batterier, professionelt broadcast-udstyr samt elektriske komponenter. ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af Waymaker http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/18/20041018BIT20350/bild.html Billeder