• Panasonic Nordic/

PANASONIC’S NYE SIP MULTICELL DECT TELEFON - KX-UDT SERIE: OPFYLDER BEHOVET FOR VIRKSOMHEDER DER ØNSKER TRÅDLØSE IP TELEFONI LØSNINGER

Panasonic Systems Communication Company Europe (PSCEU) lancerer deres seneste UDT SIP serie som fuldender sortimentet af SIP telefoner med SIP Multicell DECT[1] server. Den nye serie vil blive tilgængelig på det Europæiske marked i Juli 2012 for forhandlere og operatører / Open source Market (f. eks. Asterisk Digium).

Panasonic, førende DECT producent, tilbyder en fantastisk løsning til virksomheder hvis medarbejdere bevæger sig hyppigt rundt I bygningen. Med den nye UDT SIP Muticell DECT produkt serie, bliver hele bygningen evt flere bygninger en stor kommunikationszone hvor det eksisterende virksomhedsnetværk bliver udnyttet og yderligere infrastruktur installationer ikke bliver nødvendigt.

Telefonopkald kan besvares overalt med en trådløs Dect telefon. Dette garanterer hurtig og effektiv kommunikation for personalet og forbedrer kundtilfredsheden pga. mindre ventetid.

UDT serien har 2 forskellige håndsæt og en type celle station hvilket opfylder kravene til en lang række markeder. Standard håndsættet , KX-UDT111, er ideelt til almindeligt kontorbrug offentlige kontorer og uddanelsesinstitutioner, mens KX-UDT121 executive håndsæt er lavet i et slankt og lækkert design med vibration og bluetooth til den kræsne bruger.

Den SIP baserede DECT telefon har høj lydkvalitet med HD lyd. Den er udstyret med med wideband Audio og støjreduktions features. Det IT netværksvenlige system sikrer nem installation af cellestationer og enkel administaration og vedligeholdelse.

Panasonics SIP baserede DECT UDT serie giver totale forretningsløsninger med exceptional kvalitet og performance til en overkommelig pris.

Den nye Panasonic UDT SIP Muticell DECT løsning bliver introduceret over hele Europe ved en række events som giver forhandlere og distributører muligheden for at få et indblik i de nye multi-cell SIP DECT løsninger. “Panasonic SIP Experience Days 2012” besøger Europas hovedstæder I løbet af året hvor deltagerne også får mulighed for at få hands on på disse og andre nye produkter I Panasonics SIP portefølge, som for eks. UT670 Smart Desk phone og UT248 Executive bordtelefon.

[1] Wireless server

Yderligere Information:

Kontaktperson Panasonic:

Mats Jansson, Nordic Key Account Manager

E-mail: mats.jansson@eu.panasonic.com

Torbjörn Mähler, Nordic Product & Marketing Manager

Telefon: +46 8 6802600

E-mail: torbjorn.mahler@eu.panasonic.com

Distributør:

Autoriseret Panasonic distributør

Noblelink Aps

Håndværkervænget 16

3400 Hillerød

Bjørn Arildsen

Telefon : +45 70260767

E-mail:bma@noblelink.dk

Panasonic Systems Network is a division of the Panasonic Corporation, a worldwide leader in the development and manufacture of electronic products for a wide range of consumer, business, and industrial needs. Based in Osaka, Japan, the company recorded consolidated net sales of 7.42 trillion yen (US$79.4 billion) for the year ended March 31, 2010. The company's shares are listed on the Tokyo, Osaka, Nagoya and New York (NYSE:PC) stock exchanges. For more information on the company and the Panasonic brand, visit the company's website at http://panasonic.net/.