Tag teknologien med på sommerferie

Tag teknologien med på sommerferie Selvom der er dømt campingferie, charterrejser og ture til stranden behøver du ikke undvære hverdagens teknologi. Ultratynd på stranden med D-Snap SV-AS10 Hæng ud på stranden og tag beachvolley-kampene og de afgørende øjeblikke med dig hjem med verdens tyndeste digitalkamera. Det er ikke mere end 9,9 mm tykt men har en hel række forskellige funktioner: det kan fungere som videokamera og optage i QuickTime®, som musikafspiller via SD-hukommelseskort og som digital diktafon. Det kan afspille filformaterne Windows Media Player (WMA), MP3 og AAC. D-Snap SV-AS10 findes i metallic-farverne sølv, lyseblå og orange. Modellen koster ca.3000 DKK. For mere information og tekniske specifikationer: www.panasonic.se Højtopløselige billeder: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=40733 Tv-kvalitet i sommerhuset eller campingvognen Hvor fedt er det egentlig at se en helaftensfilm på det gamle aflagte tv, som har stået i sommerhuset i flere år? Med det nye Viera TX-14LA1 LCD TV får du et lækkert, enkelt og utroligt kompakt tv, som du med fordel kan tage med hjemmefra og sætte i sommerhuset eller campingvognen. Dette vil åbne for en helt ny dimension af billedkvalitet, lyd og størrelse. Det 14" tv er kun 6,5 cm dybt og kan være hvor som helst. Nydelsen bliver komplet med stereolydsystemet Hammer Drive bas. Udstyret med den sidste generation af billedteknik er TX-14LA1 en luksusmodel, som er nem at tage med sig. Modellen koster ca.8000 DKK. For mere information og tekniske specifikationer: www.panasonic.se Højtopløselige billeder: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=40733 Biograf derhjemme, på rejsen og i bilen med bærbar DVD-afspiller Larmer børnene på bagsædet? Under sommerens lange bilture er LX9 det perfekte middel til at holde dem beskæftigede. Mulighederne for underholdning er mange, fordi afspilleren er kompatibel med DVD, DVD-RAM, DVD-R og CD'er. DVD-LX9 har desuden plads til SD-hukommelseskort samt medfølgende dockingstation og et sæt højttalere. LCD-skærmen på 9 tommer kan indstilles, så brugeren kan få den bedst mulige synsvinkel. Fra en menu på skærmen kan man se indholdet af billeder, film og musik og nemt finde frem til den fil, man søger efter. DVD-film, musik-cd'er, fotos fra det digitale still-billede kamera, film fra det digitale videokamera, musik downloaded fra computeren - alt kan afspilles på DVD-LX9. Modellen koster ca. 20 000 DKK. For mere information og tekniske specifikationer: www.panasonic.se Højtopløselige billeder: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=40733 Telefonen som du kan ha' i bikinen Panasonics nye G51 er verdens mindste mobiltelefon med farveskærm. Til trods for størrelsen er der ikke gået på kompromis med hverken funktion eller design. Hvordan lyder en kvalitetsfarveskærm med 4.096 farver, EMS, WAP-browser, intelligent ordbog (T9) samt baggrundsbilleder og ringesignaler, der kan downloades? G51 vejer kun 74 gram og er ikke større end et kreditkort; 80x43x19 mm. Telefonen findes i farverne rosa, guld, børstet sølv og blå og er nem at have med - overalt. Modellen koster ca. 2 500 DKK. For mere information og tekniske specifikationer: www.panasonic.se Højtopløselige billeder: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=40733 For yderligere information, kontakt venligst: Birgitte Mader, Tlf.: 43 200 800, E-mail: birgitte.mader@eu.panasoinic.com ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/09/20040608BIT21120/wkr0016.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/09/20040608BIT21120/bild.html Billeder