Tre nye mobiltelefoner fra Panasonic

Tre nye mobiltelefoner fra Panasonic X70 - Multimobiltelefon X70 er en ny trippleband-telefon, som går i samme fodspor som den meget succesrige forgænger GD87, men som indeholder endnu flere finesser i et format, som trods det er 20 procent mindre. Panasonic X70 bliver desuden den første telefon på det nordiske marked, som leveres med et trådløst Bluetooth-headset. Panasonic X70 er udstyret med en højopløselig TFT-skærm i 65.000 farver, et integreret digitalkamera og MMS. I det lille format på 87 x 47 x 24 mm, med en vægt på kun 92 gram er der plads til funktioner som e-mail-klient, polyfoniske ringetoner og en højttalertelefon. Kameratelefonen er desuden udstyret med en blitz for at understøtte fotografering i svagt lys. Gennem introduktionen af en kameratelefon, der er rigt udstyret med teknik, i det meget populære farveskærmssegment, vil Panasonic forstærke sin position blandt de mere avancerede telefoner. Mål: 87 x 47 x 24 mm Vægt: 92 gram Skærm: 176 x 132 pixel, 65.000 farver TFT. Eksternt LCD med 7 forskellige baggrundsfarver. Taletid: Op til 300 minutter Standbytid: Op til 250 timer Funktioner: Indbygget kamera med blitz, Bluetooth, IR, MMS, e- mail-klient, trippleband, polyfoniske ringetoner, GPRS, WAP 2.0, højttalertelefon, minilommeregner, intelligent tekstindtastning, telefonbog med 500 poster, stemmeopkald, stemmememo, 4 Mb dynamisk hukommelse m.m. G60 - Telefonen med dig i centrum G60 er en MMS-telefon med en for klassen meget stor farveskærm i 4096 farver. Under udviklingen af telefonen har vi lagt stort vægt på brugervenligheden og kvalitetsniveauet, samtidig med at vi har givet brugeren mange muligheder for at gøre telefonen mere personlig i form af polyfoniske ringetoner og baggrundsbilleder, som kan downloades fra internettet. Panasonic G60 har også et gennemsigtigt batterilåg, som man kan placere et fotografi eller en tegning bag. Farveskærmstelefonen indeholder også en god portion underholdning med en række spil, en WAP- browser og understøttelse af MMS/EMS/SMS. Som tilbehør til Panasonic G60 findes der også et meget kompakt kameraudstyr med indbygget blitz. Mål: 104 x 47 x19 mm Vægt: 87 gram Skærm: 128 x 128 pixel, 4.096 farver STN. Taletid: Op til 300 minutter Standbytid: Op til 250 timer Funktioner: MMS, polyfoniske ringetoner, GPRS, WAP 1.2, højttalertelefon, kalender, ordbog til tekstindtastning, stemmememo, vibrator m.m. G50 - En lille håndfuld skønhed G60 er sandsynligvis verdens mindste GSM-telefon med farveskærm. Trods det ekstremt kompakte format er der ikke gået på kompromis med antallet af funktioner. Eller hvad siger du til trippleband, polyfoniske ringetoner og intelligent tekstindtastning? Panasonic G50 er til og med udstyret med en højttalertelefon, så du kan dele din samtale med andre. Den overdimensionerede farveskærm på Panasonic G50 gør ikke kun brugen af menusystemet meget nemmere, men øger også brugeroplevelsen af WAP- browseren og de meget avancerede spil. Gennem introduktionen af en så avanceret telefon i et ultrakompakt format vil Panasonic forstærke sin position inden for de mere mode- og designbevidste kredse. Mål: 80 x 43 x18 mm Vægt: 75 gram Skærm: 128 x 96 pixel, 4.096 farver STN. Taletid: Op til 150 minutter Standbytid: Op til 200 timer Funktioner: Polyfoniske ringetoner, GPRS, WAP 1.2, højttalertelefon, kalender, intelligent tekstindtastning, stemmememo, vibrator m.m. For mere information, kontakt: Panasonic Danmark, Birgitte Mader, Tlf.: 43 200 800, E-mail: bm@panasonic.dk Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=29835 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/18/20030918BIT00730/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/18/20030918BIT00730/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/18/20030918BIT00730/bild.html Pictures