Festlige flasker og krus til det aktive barn

Philips AVENTs Sportster- og Magic-serier i spraglede farver er nemme at drikke af og utrolig spildsikre uanset om de rystes, kastes op i luften eller væltes omkuld – og så er de BPA-fri

Man bliver i godt humør af de spraglede farver på Philips AVENTs nye Sportster- og Magic-serier. De er desuden nemme at drikke af og utrolig spildsikre uanset om de rystes, kastes op i luften eller væltes – og så er de fri for BPA. Til det aktive barn Sportster-serien har hængslet låg og en smart klemme på siden, så flasken kan fæstnes i bæltet eller på barnevognen. SCF609 AVENT Magic Sportster-flaske – 340 ml, fra 18 måneder Fordele og funktioner: • Patenteret Magic-ventil styrer gennemløbet så der ikke spildes • Hængslet låg holder drikketuden ren under transport • Sportstud og bælteklemme passer til alle AVENT Magic-krus og flasker • Klemme på siden gør det muligt at fæstne den i bæltet eller på barnevognen • Hurtigere gennemløb og større kapacitet til aktive børn. • Festlige dyremotiver på flasken. SCF604 AVENT Magic Sportster-flaske – 340 ml, fra 18 måneder Fordele og funktioner: • Patenteret Magic-ventil styrer gennemløbet så der ikke spildes • Magic-ventil som er let at rengøre • Hængslet låg der holder tuden ren - også under transport • Sportstud og bælteklemme passer til alle AVENT Magic-krus og flasker • Klemme på siden gør det muligt at fæstne den i bæltet eller på barnevognen • Hurtigere gennemløb og større kapacitet til aktive børn • Drypfri drikketud der tåler barnet bider i den. Nem overgang fra flaske til krus Philips AVENTs Magic-krus er designet til at minimere spild samt gøre det nemt at drikke af. Krusene sikrer også en nem overgang fra sutteflaske til krus. Tuden med ventil passer også på sutteflaskerne, så de også bliver spildsikre. Modellen SCF602 blev Bedst i Test tidligere i år, da det svenske magasin ”Vi Föräldrar” testede ni forskellige krus. SCF608 AVENT Magic-krus 260 ml, fra 12 måneder. Fordele og funktioner: • Patenteret Magic-ventil styrer væsken så spild undgås • Hård tud, perfekt til børn med tænder på vej • Måleskala på kruset • Låg som holder tuden ren. • Festlige dyremotiver på flasken. SCF602: AVENT Magic-krus 260 ml, fra 12 måneder, med håndtag. Fordele og funktioner: • Patenteret Magic-ventil styrer væsken så spild undgås • Hård tud, perfekt til børn med tænder på vej • Måleskala på kruset • Låg som holder tuden ren • Magic-tud og håndtag passer også på AVENT Airflex-flasken • Nem at holde fast i håndtagene, som også kan tages af. Philips AVENT Sportster og Magic koster i vejledende udsalgspris fra 50 kroner. Yderligere information: Direktør Michael Thorn, Jens Thorn A/S, tlf. 57 52 81 03 – e-post: mthorn@post.tele.dk (tilbage fra ferie mandag 3. august) Pressekontakt Erling Madsen, Philips Danmark A/S Tlf. 33 29 35 36 – e-post: erling.madsen@philips.com Billeder kan hentes på: www.dealersupport.se/imagebank3 - tast produktnummeret ind i øverste felt og billedmulighederne dukker op nederst på siden. Faktablade m.v.: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=SCF602/12&slg=ENG&searchtxt=scf602 - sæt typenumrene ind øverst tv. Om Philips Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 121.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 194 milliarder danske kroner i 2008 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter, www.philips.dk og http://socialmedianewsroom.philips.dk