Hjemmebio med smart SoundBar under fladskærmen

Philips SoundBar lanceres i hvid og sort udgave – designet er lækkert og du slipper for højtalere og kabler gennem stuen

Hjemmebio er blevet populær hos danskerne, og Philips udvider sin hjemmebioserie Ambisound med yderligere to SoundBar-modeller:

Den hvide model er specielt beregnet til at matche Philips’ tv-flagskib Aurea, der har LED-lys i den hvide ramme samt bagpå. Den sorte model passer til tv i sort design. Begge passer til tv fra 37” og op.

Philips SoundBar har et moderne, stilfuldt og eksklusivt design som matcher et fladskærms-tv – men der er også en anden væsentlig finesse:

- Philips SoundBar har ægte 5.1-surroundlyd, hvor mange andre ”kun” leverer 2.1 lyd, altså stereo. En nem opsætning gør, at de fem indbyggede højtalere sørger for at tilpasse lyden til rummet. Du får derfor fornemmelse af, at du er omgivet af lyden – samtidig slipper du for ekstrahøjtalere og kabler gennem stuen, forklarer Product Promotor Kim Johansen, Philips.

Desuden er Philips SoundBar udstyret med FullSound™ som giver mp3-musikken cd-kvalitet, samt ClearVoice™ der forstærker sangstemmer i musik og film. Der er desuden indbygget dvd-afspiller og den tilhørende subwoofer har en smart glasplade, så den også passer flot ind i hjemmet.

Billedkvaliteten er også i top: Faroudja DCDi hedder teknologien som opskalerer dvd-afspilninger til 1080p. Og har du en iPod er der indbygget dockingstation, så du kan afspille lyd-, billed- og filmfiler samt bladre i indholdet på din iPod.

- Tv-stationerne udsender et stigende antal programmer med lyd i surround, ligesom film på dvd har 5.1.-lyd. Det er medvirkende til, at flere og flere har fået øjnene op for fornøjelsen ved at have et ordentligt hjemmebioanlæg, fortæller Kim Johansen.

HTS8150 (hvid) og HTS8140 (sort). Vejledende udsalgspris 8.999 kroner.

Billedtekst/
Den hvide SoundBar passer perfekt til Philips Aurea-tv. Findes også i en sort udgave, der matcher alle modeller fra 37”. Og så er der 5.1 surroundlyd!

Product Promotor Kim Johansen
Tlf. 33 29 35 72 – e-post: kim.johansen@philips.com

Informationschef Erling Madsen, tlf. 33 29 35 36 - e-post: erling.madsen@philips.com

Faktablade + foto:
HTS8150 – hvid:

HTS8140, sort:

Philips Kundeservice tlf. 35 25 87 59

Royal Philips Electronics of the Netherlands er vidtspændende firma inden for helse og velbefindende, fokuseret på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i menneskecentrerede løsninger, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 128.000 ansatte i flere end 60 lande.
Med en årsomsætning på ca. 201 milliarder danske kroner i 2007 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive lysløsninger og nye lysapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velbefindende og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje.