Philips High Definition 7.1 når du vil have den bedste lydoplevelse med Cinema 21:9

Et godt billede er den halve oplevelse – lyden er den anden

Philips Cinema 21:9 er det første tv, som kan levere en ægte biograf-oplevelse i hjemmet. Men et godt billede er kun halvdelen af oplevelsen, den anden halvdel tegner lyden sig for. Nu lancerer Philips HTR9900 - et lydsystem i absolut topklasse som er udviklet specielt til at øge oplevelsen med Cinema 21:9.

I det nye hjemmebio-system HTR9900 inkluderes den avancerede Philips HD AV forstærker og et 7.1 højtalersystem plus muligheden for at supplere med den matchende Philips Blu-ray-afspiller BDP9100.

HTR9900-pakken indeholder syv håndlavede højtalere samt en aktiv subwoofer, som giver den dybe baslyd.

Philips HTR9900 kan præstere en imponerende og kraftfuld lydoplevelse takket være de diskrete Klasse A/B forstærkere med lineær strømforsyning.

- Alle højtalerne er håndlavede med buede sider som er med til at give en klar lyd. Lyden fra HTR9900 er detaljeret, stor og enestående klar, siger Product Promotor Kim Johansen fra Philips.

Udover den fantastiske lyd, så leverer systemet også den højeste billedkvalitet takket være Faroudja DCDi Cinema® billedbehandling med mulighed for at opskalere alle billedkilder til 1.080p HD-opløsning. Forstærkeren har et stort antal tilslutningsmuligheder, både analoge og digitale, med en 4-til-1 HDMI-indgang.

Designet er flot, det store farvedisplay giver god oversigt, og det er nemt at installere og bruge.

Product Promotor Kim Johansen, tlf. 33 29 35 72 - e-post: kim.johansen@philips.com
Pressekontakt Erling Madsen, tlf. 33 29 35 36 - e-post: erling.madsen@philips.com