To nye fladjern som du og dit hår vil sætte pris på

Philips henter teknologi fra elektriske tandbørster!

Flottere resultat på kortere tid!

Philips præsenterer nu to nye fladjern, som både du og dit hår vil sætte pris på. Fælles for dem er anvendelsen af nye og avanceret teknologi.

SalonStraight Sonic – hurtigere end nogensinde
SalonStraight Sonic er navnet på det ene fladjern. Her benytter Philips en patenteret, sonisk teknologi, som gør, at du opnår et helt glat og silkeblødt resultat op til 30 % hurtigere end tidligere.

Det skyldes de vibrationer, som opstår når de to plader mødes. Vibrationerne sikrer også, at varmen fordeler sig mere effektivt og ensartet i håret. Vibrationerne kan indstilles i forskellige styrker eller helt slukkes. Denne vibrationsteknik har Philips hentet i de elektriske Sonicare-tandbørster!

Pladerne er keramiske med nano-diamant belægning, som leder og fordeler varmen uhyre effektivt, og temperaturen på 220 grader skåner håret mod slitage, da der skal anvendes færre strøg. Opvarmningen klares på 30 sekunder, og SalonStraight Sonic slukker automatisk efter en time.

Philips SalonStraight Sonic, HP4666, vejledende udsalgspris 499 kroner.

SalonStraight Glamour – til dig som elsker stylingprodukter

Philips’ anden nyhed hedder SalonStraight Glamour: Det perfekte fladjern til dig, som bruger forskellige stylingprodukter.

De anodiserede titaniumplader passer perfekt sammen med stylingprodukter, de er ekstra slidstærke og har en længere levetid. Pladerne er 20 % længere end traditionelle plader, så håret glattes med færre strøg – og dermed mindskes slitagen af håret.

SalonStraight Galmour kan benyttes til hår, som behandles med mousse eller andre hårpleje-produkter. Fladjernet kan indstilles til forskellige hårtyper, det opvarmes på 30 sekunder, og det slanke design gør fladjernet nemt at håndtere.
Philips SalonStraight Glamour, HP4687, vejledende udsalgspris 699 kroner.

– Philips har et bredt sortiment af produkter til hårstyling, som hele tiden udvikles og gøres endnu bedre. Sonic og Glamour kombinerer ny og innovativ teknologi med funktionalitet og design. Noget som virkelig sætter brugeren i fokus, siger produktchef Petra Ekblad, Philips.

For yderligere information, kontakt venligst:

Informationschef, Erling Madsen, tlf. 33 29 35 36 - e-post: erling.madsen@philips.com

PR Assistent Marie-Louise Heegaard, tlf. 33 29 36 09 - e-post: marie.louise.heegaard@philips.com

Royal Philips Electronics of the Netherlands er vidtspændende firma inden for helse og velbefindende, fokuseret på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i menneskecentrerede løsninger, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 128.000 ansatte i flere end 60 lande.
Med en årsomsætning på ca. 201 milliarder danske kroner i 2007 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive lysløsninger og nye lysapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velbefindende og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje.
Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter og www.philips.dk