Phillips 9000 bedste LCD-TV for niende år i træk

Brancheorganisationen EISA, European Imaging and Sound Association, har for niende år i træk udpeget Philips 9000-serie (46PFL9707) som det bedste LCD-TV.

Samtidigt får Philips 6000-serie (55PFL6007) udmærkelsen ”European Green TV 2012-2013”, og det er tredje år i træk et produkt i 6000-serien modtager denne pris.

”Vi er vældig glade for, at omverdenen værdsætter det, vi prioriterer højst hos Philips TV, innovation som fører til øget kvalitet og bæredygtighed”, siger Joakim Örnstig, nordisk marketingdirektør for TPVision, som producerer og sælger Philips TV.

Ifølge EISA er den vigtigste grund til, at Philips år efter år har forsvaret sin plads på LCD-tronen, at man konstant overrasker med bedre præstation og nye funktioner. Juryen understregede især 3 ting i 9000-serien. Årets opgradering af Philips patenterede ”Moth Eye”-filter, som dramatisk reducerer reflektioner, øger kontrast og forbedrer de dybe sorte. Man hylder den forbedrede baggrundsbelysning ”Ambilight” samt den nye, innovative fjernbetjening med fordoblede funktioner.

Udmærkelsen ”European Green TV Award 2012-2013” gik til Philips 6000-serie, hvor juryen konstaterer, at samtidig med at dagens TV-produkter tilbydes med stadig større skærme, behøver dette ikke indebære større omkostninger for miljøet. Med 55PFL6007 har Philips skabt en produktserie med udvidet funktionalitet i forhold til sine tidligere modeller og samtidig beholdt sin position som et varemærke med øko-effektive produkter.

For yderligere information kontakt:
Joakim Örnstig telefon +46 070 832 24 64, e-mail: joakim.ornstig@philips.com
Kim Johansen telefon 40 42 15 65, e-mail: kim.johansen@philips.com

Produktinformation http://www.tpvision.com/products
Billeder 9000-serien http://www.tpvision.com/pr/album-page/9000%20series
Billeder 6000-serien http://www.tpvision.com/pr/album-page/6000%20Series

Philips TV i Norden sælges og markedsføres af TP Vision, et selskab som ejes i fællesskab af forbrugerelektronikkoncernen Philips og TPV, som er en af verdens førende producenter af billedskærme og TV-apparater.

Tags: