Wings for Life World run indsamler 5.8 millioner euro til rygmarvsforskning og slår deltagerrekord

Fredericia, 10. Maj 2023: Wings for Life World Run begivenheden fortsætter med at blive større og er i år vokset med rekordmange deltagere, der deltog i den globale begivenhed søndag den 7. maj. I år fejrede begivenheden 10 års jubilæum med 206.728 deltagere fra 192 nationer. Philips TV & Sound (TP Vision) deltog både som begivenhedens globale sportshovedtelefon partner og som aktive deltagere over hele verden. Philips sportshovedtelefoner var løbernes favorit og var med til at skabe en forbedrende oplevelse af den globale forbundet begivenhed.

Wings for Life er en non-profit fond, der støtter forskningsprojekter og undersøgelser verden over, med det formål at finde en kur mod rygmarvsskader. Wings for Life World Run har været arrangeret siden 2014 med deltagelse af hundredtusindvis af mennesker globalt der går, jogger eller løber for dem som ikke kan.

Alle kommer i mål og i år blev der samlet løb/jogget/rullet/gået totalt 1.573.221 kilometer inden den bevægende målstreg ”Catcher Car” indhentede deltagerne. Alle resultater findes på www.wingsforlifeworldrun.com

Over 500 Philips TV & Sound ansatte og flere virksomhedspartnere deltog i løbet. Philips afdelinger over hele verden hjalp også med at organisere flere lokale løb. Der blev bl.a. arrangeret løb i Miami, Paris, Rotterdam, Sao Paulo, Poznan og Fredericia i Danmark, for at nævne nogle få. Som Global hovedtelefon partner sørgede Philips også for at deltagerne kunne teste sportshovedtelefoner på stedet.

Kostas Vouzas, VD på Philips TV & Sound (TP Vision) Europe & Americas kommenterede begivenheden: ”Tillykke endnu en gang til hele Wings for Life World Run teamet og til alle de mange deltagere for at have skabt et så succesfuld, sjov og velarrangeret begivenhed. Det er fantastisk at vores Philips sportshovedtelefoner kan spille en aktiv rolle i så vigtig en sag og jeg er stolt over at vi havde flere TPV ansatte, som løb længere end nogensinde før.”

Om Wings for Life World Run

Begivenhedens format koordineres igennem Wings for Life World run applikationen. Alle løbere og kørestolsbrugere starter eksakt samtidig, 13:00 CET. 30 minutter senere starter jagten af ”Catcher Car”, som er den bevægelige målstreg. Når deltageren bliver indhentet af den, så er løbet slut. Med en virtuel ”Catcher Car” gør Wings for Life World Run applikationen det muligt for alle at deltage, uanset hvor de er I verden. Alle kan være med, hvor de kan føle glæden og spændingen ved en global begivenhed. Gå, jog, rul eller løb med os! For mere information besøg: www.wingsforlifeworldrun.com

Mediekontakt:
Per-Åke Broman
E-mail: Per-ake.Broman@tpv-tech.com

Om TP Vision
TP Vision Europe B.V. er registreret i Holland med hovedkontor i Amsterdam. TP Vision er et helejet selskab af TPV Technology Limited ('TPV'), en af ​​verdens førende skærm- og TV-producenter.

TP Vision blev grundlagt i 2012 og er i dag en af ​​de største globale aktører inden for forbruger-tv og lydindustrien. Det udvikler, producerer og markedsfører forbrugerelektronikprodukter og teknologier, der tilbyder en overlegen lyd- og visuel oplevelse.
Med et stærkt fokus på forbruger- og hotelmarkedet omfatter TP Visions produktportefølje forbrugerlydprodukter og fjernsyn, professionelle skærme og indholdsoperativsystemer. Disse produkter og løsninger bringes på markedet gennem TP Visions eget mærke AOC samt Philips-mærket, der anvendes under licens fra Koninklijke Philips N.V.
Hjem til førende elektroniske mærker og prisvindende produkter beskæftiger TP Vision over 2.000 mennesker globalt med aktiviteter i Europa, Amerika, Mellemøsten, Indien og udvalgte lande i Asien-Stillehavsområdet.
TP Vision tilføjer værdi i hverdagen og samfundet gennem sin ekspertise inden for produktudvikling, design, operationel excellence og ansvarlig produktion.

Følg os påTwitter: @TPVision