Philips Ambilight TV 2013

TV-brugeres TV

Multiroom, der kan sende tv-signalet trådløst til alle Philips tv i hjemmet og forbedre kommunikation mellem Smartphones og tablets er nogle af de nyheder, når Philips viser 2013 Smart TV generation.

Mere indhold og flere skærme i boliger har skabt nye udfordringer for tv-fabrikanter, når det kommer til kvalitet, funktion og design.

"Vi går fra at være tv-seere til tv-brugere, dette er vores udgangspunkt, ved udviklingen af den nye generation af TV. Philips Ambilight TV 2013 er grænseløs, ikke blot når det kommer til levere af indhold, men også når indholdet leveres," siger Joakim Örnstig, Nordic Marketing Direktør hos TP Vision, der producerer og sælger Philips TV.

"Hvad du vil"

Med den nye generation af Wi-Fi-tilsluttet Smart TV fra Philips, ser du TV hvor du ønsker. Den nye Philips Innovation Multiroom gør det muligt at flytte tv-billedet til alle Philips tv i huset. Multiroom har mange fordele,

du kan få adgang betale kanaler på samtlige Philips-TV, selvom kun det vigtigste tv er forbundet med betalingskanaler, eller de ikke ønsker eller har mulighed for at trække antennekablet til den ekstra TV.

Alle Smart TV modeller har funktion til at dele billeder og lyd til hjemmets andre skærme, tablets og Smartphones, med Philips app’s "My Remote".

Den nye standard Miracast, betyder, at det er muligt at spejle sin egen skærm fra en pc, Smartphone eller tablet på dit TV.

"Hvad du vil"

Smart tv-platformen med nyt indhold, leje en film, gå ind i andre Smart TV app’s med bred indhold, gå online eller se noget der er optaget på harddisk. Udbuddet omkring TV har aldrig været større og der kommer hele tiden nyt til. Philips Smart TV modtager de fleste formater og opdateres konstant for at opfylde nye standarder

Mangfoldighed

Philips’ design filosofi, design der holder og respekt for materialer har i dette års modeller ført til den største diversitet nogensinde. Øget indhold af glas, ultratynde rammer i metal og farver fra sort, grå, sølv eller hvid gør det lettere at finde dit favorit TV, der passer i din indretning. De fleste er udstyret med Philips 'unikke Ambilight baggrundsbelysning, funktion som 82 procent af alle nuværende ejere af Philips Ambilight TV selv ønsker i deres næste tv.

Nem og interaktiv

Der er modeller hvor den nye fjernbetjening har alle de funktioner, der er nødvendige for at styre Smart TV, herunder tastatur og mus samt integreret Skype kamera eller tilslutnings for Skype-funktionen.

Når det kommer til Philips prisbelønnede LED billedkvalitet, er det indlysende, at dette års udgave af Philips Ambilight TV giver den bedste oplevelse i deres prisklasse.

Philips TV i de nordiske lande sælges og markedsføres af TP Vision, et selskab, der ejes af forbrugerelektronik gruppe Philips og TPV, som er en af ​​de førende producenter af monitorer og tv. Philips Ambilight TV - ud over det sædvanlige.

Kontakt: Joakim Örnstig, TP, Nordic Marketing Direktør TP Vision

Tel: +46 70 832 24 64, , mail: joakim.ornstig@philips.com