PokerStars modtager spille-licens for Danmark

Verdens største pokersite tilføjer en dansk licens til en voksende samling af licenser.

KØBENHAVN, DANMARK – 16. december 2011 – PokerStars er netop blevet tildelt en licens til at operere i Danmark og vil lancere PokerStars.dk 1. januar 2012., hvor licensen træder i kraft. Hermed kan danskere få adgang til det største antal pokerturneringer og dyste imod andre pokerspillere fra hele verden.

Den udstedte licens til at operere i Danmark understreger PokerStars’ dedikation til at være blandt de første virksomheder på regulerede markeder, hvor licenser bliver gjort tilgængelige. PokerStars driver verdens førende pokersite og har udviklet det største fællesskab af pokerspillere gennem online pokerturneringer, sponsorater af live-turneringer og produktionen af tv-transmitterede pokerudsendelser.

Den danske, professionelle pokerspiller Theo Jørgensen er dansk medlem af Team PokerStars Pro, en samling af verdens absolutte pokerelite. Han siger om udviklingen:

- Den danske regulering er en vigtig, positiv milepæl for udviklingen og respekten for poker over hele verden, siger Theo Jørgensen.

- Jeg ser meget frem til at kunne spille på PokerStars.dk og kæmpe imod spillere fra hele verden, fortsætter han.

PokerStars tilføjer Danmark til virksomhedens voksende liste af licenser fra lande, der allerede inkluderer Frankrig, Belgien og Isle of Man. Som den førende virksomhed i pokerindustrien tilbyder PokerStars sikre forhold for fans og spillere til at spille i et væld af både nyskabende og traditionelle pokerturneringer.

For yderligere information, kontakt venligst:

Nikolai Gaardboe Johnsen, MSL

+45 23 32 11 63, nikolai.johnsen@mslgroup.com

Om PokerStars:

PokerStars driver PokerStars.com, der er verdens største online pokersite. Sitet er førstevalget for verdens bedste pokerspillere med den bedst mulige online sikkerhed. PokerStars.com opererer på verdensplan under licens fra regeringen på Isle of Man. De seneste tilføjelser til PokerStars-familien er PokerStars.dk, PokerStars.fr, PokerStars.it, PokerStars.be og PokerStars.ee, der udbydes i Danmark, Frankrig, Italien, Belgien og Estland under regeringerne i disse lande.

PokerStars.com udvikler verdens største online pokerturneringer, herunder World Championship of Online Poker (WCOOP), og Spring Championship Online Poker (SCOOP) og er officiel sponsor for nogle af de største live-turneringer i verder, herunder European Poker Tour (EPT), PokerStars Caribbean Adventure og UK & Ireland Poker Tour (UKIPT).

PokerStars er også hjemstavn for et hold af sponsorerede pokerspillere, kendt som Team PokerStars Pro. Denne elite af spillere rejser verden rundt for at deltage i internationale pokerturneringer. For en fyldestgørende liste, besøg venligst websiden for Team PokerStars Pro.

Tags: