Mette Grunnet forlader bestyrelsen i PostNord AB

Læse original

Mette Grunnet forlader af helbredsmæssige årsager bestyrelsen i PostNord AB. Mette Grunnet blev valgt ind i bestyrelsen på PostNords generalforsamling i 2016 efter forslag fra den danske stat. Hun forlader bestyrelsen med omgående virkning.

PostNord AB afholder generalforsamling den 27. april 2017.

Ved yderligere spørgsmål kontakt: PostNord pressetelefon Danmark, tlf. 33 61 60 01

Kontaktperson: Emma Riblom. PostNord AB (publ) er forpligtet til at offentliggøre disse oplysninger iflg. EU's forordning om markedsmisbrug og svensk lov om værdipapirmarkedet. Oplysningerne blev offentliggjort af ovennævnte kontaktperson 14. februar 2017 kl. 16.30 (CET).

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2016 havde koncernen ca. 33.000 medarbejdere og en omsætning på ca. 38 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna. Besøg os på www.postnord.com