PostNords års- og bæredygtighedsrapport 2017

Læse original

PostNords års- og bæredygtighedsrapport rapport for 2017 offentliggjøres i dag på dansk, svensk og engelsk på http://www.postnord.com/arsrapport2017. Bæredygtighedsrapporten, som er en del af årsrapporten, rapporteres i overensstemmelse med Global Reporting Initiatives retningslinjer G4.

Ved yderligere spørgsmål kontakt: PostNord pressetelefon Danmark, tlf. 33 61 60 01

Kontaktperson: Thomas Backteman. PostNord AB (publ) er forpligtet til at offentliggøre disse oplysninger iflg. svensk lov om værdipapirmarkedet. Oplysningerne blev offentliggjort af ovennævnte kontaktperson 16. marts 2018 kl. 10.00 (CET).

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2017 havde koncernen ca. 31.000 medarbejdere og en omsætning på ca. 37 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna. Besøg os på www.postnord.com