Tim Jørnsen fungerende chef for forretningsområdet eCommerce & Logistics

Tim Jørnsen er udpeget som fungerende chef for forretningsområdet eCommerce & Logistics. Det medfører også, at han bliver medlem af PostNords koncernledelse, Group Executive Team. Tim Jørnsen tiltræder med øjeblikkelig virkning.

Kontaktperson: Emma Riblom. PostNord Group AB er forpligtet til at offentliggøre disse oplysninger iflg. EU's forordning om markedsmisbrug. Oplysningerne blev offentliggjort af ovennævnte kontaktperson den 4 juli 2016 kl. 12.00 CET.

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2015 havde koncernen 35.000 medarbejdere og en omsætning på ca. 40 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna. Besøg os på www.postnord.com