Forårets brillemode i dansk design

Inface Company Spring 2010 byder på 16 nye modeller i fire nye farver

Så er der nye designs, som giver nye muligheder for at finde briller, der passer til både den personlige stil og sidste mode. Den danskejede familievirksomhed Inface Company A/S præsenterer et bredt sortiment til den pris- og modebevidste forbruger. ”Vi lægger vægt på det danske i vores design kombineret med tidens trend. Vores designere har høj grad ladet sig inspirere af de følelser og tendenser, der skaber moden,” siger designdirector Mette Laursen. I dette forår byder man på 16 nye modeller og hver model i fire raffinerede farver. ”Vi lægger stor vægt på at skabe briller i høj kvalitet, med den bedste service, med ydmyghed overfor bæreren og et strejf af humor”, siger Hans Laursen, som har arbejdet med briller og design I mere end 40 år. Nærmere oplysninger på www.inface.com og tlf. 76 41 04 00. Endnu en designet børnebrille fra Inface, som netop inden for børne- og teenbriller har placeret sig i i front. De unge brillebærere vil sikkert betegne de nye briller som fede og cool. 2-farvede stålstel er her den store nyhed i den i øvrigt brede børnekollektion! En letvægtsbrille i flere flotte farver. Herrebrillen er en klassiker i serien af randløse brillestel. Fremstillet i titanium kombineret med gennemfarvet acetat i alle tænkelige farver. Designet er klassisk med en undertone af maskulin frækhed. Farverne er nøje udvalgt, og den gennemfarvede acetat er firmaets egen specialfremstillede kombination. Ultralet og nærmest vægtløs. Damebrillen er let og elegant, fås i 4 modeller og alle i 4 farver. Designet er originalt med gennemtænkte detaljer, som understreger modellens særlige lethed. Brillen er feminin og eksklusiv. Materialet er betatitanium og fjerlet.