Michael Lehd ny chef for Prevas Bioinformatics

Michael Lehd ny chef for Prevas Bioinformatics. Michael Lehd bliver ny chef for svenske Prevas Bioinformatics og efterfølger dermed Anders Englund, som den 1 september tiltrådte som ny koncernchef for Prevas. Michael Lehd har hidtil besat stillingen som administerende direktør for Prevas Bioinformatics danske datterselskab. "Michael har med succes etableret Prevas Bioinformatics på det danske marked og har også ydet en fin indsats i integrationen af vores virksomheder på begge sider af Øresund. Hans internationale ledelseserfaring og gode markedsforståelse gør ham til den helt rigtige person til at lede vores forsatte internationale ekspansion, udtaler Prevas koncernchef Anders Englund". "Jeg ser meget frem til min nye udvidede rolle", siger Michael Lehd, " og vil bygge videre på Prevas fremgangsrige satsning indenfor bioinformatics. Vi står overfor spændende udfordringer, ikke mindst i forhold til vores internationale ambitioner med expansion til nye markeder i Europa". Kontaktperson Anders Englund, Koncernchef Prevas AB Tel: +46 8-726 40 56 Mobil: +46 70-620 96 59 E-mail: anders.englund@prevas.se Michael Lehd, Vice President Prevas Bioinformatics Tel: +45 7023 2417 Mobil: +45 5135 7734 E-mail: michael.lehd@prevas.dk Om Prevas Prevas er en fremgangsrigt konsulentvirksomhed indenfor IT området og har idag 240 medarbejdere indenfor forretningsområderne Bioinformatics og Systems. Prevas er noteret på Stockholmbørsens O-liste.Kendetegnet for Prevas løsninger er leverancesikkerhed og kvalitet til fast pris. Se www.prevas.se ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/05/20020905BIT00120/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/05/20020905BIT00120/wkr0002.pdf