Engelske White Stuff åbner oplevelsesrig butik i København

Det engelske mode- og livstilsbrand White Stuff åbner sin første butik uden for UK i hjertet af København den 26. november. Det anerkendte mærke vil bringe en ny og unik shopping oplevelse til byen med sit smukke interiør, finurlige vinduesudstillinger og prisvenligt modetøj til kvinder og mænd.

White Stuff oplevelsesrige butik får adresse i Kompagnistræde 10 i midt i København. Butikkens koncept handler om at tilbyde mere og andet en prisvenligt modetøj, eksempelvis byder den ny butik på et visuelt udtryk der minder om en gammeldags engelsk slikbutik og sågar en 9-personers ”hjemmebiograf”, hvor kunderne kan invitere deres venner til deres egen private filmnætter.

”Det skal være mere end bare et besøg i endnu en tøjbutik – det skal være en helstøbt oplevelse af træde indenfor hos os,” siger Lee Cooper, kreativ direktør for White Stuff.

Og der er vægt bag ordene, det engelske brand sætter nemlig en ære i, at gøre deres kunder glade. Uanset om det er at servere te når det er koldt udenfor, skabe anderledes og finurlig vinduesudstillinger eller butikken brugen af "magiske spejle, der fotografere kunderne i deres prøvetøj hvorefter kunderne straks kan sende et billede af dem selv i deres nye outfit til venner og familie for, at få en ”tøj-godkendelse” inden de køber produktet.

Engelsk elegance med unikke detaljer

I den nye butik vil man finde smukke kjoler og tunikaer med print detaljer, hyggelig og chunky strik, broderede nederdele og ikke mindst prisvenligt basic-tøj, der er ideel til lag-på-lag udtrykket. Herretøjet er afslappet med unikke detaljer og edgy elementer som ternede skovmandsskjorter, slidte jeans og let strik. Desuden kan man finde et godt udvalg af elegante og varme efterårsfrakker, solide støvler og vintertilbehør.

Butikken bliver placeret på den pulserende Kompagnistræde i hjertet af København. Flytningen til København en del af White Stuffs ekspansion internationalt, og København er først vigtige skridt i den sammenhæng:

'Det er en meget spændende tid for White Stuff, og vi ser frem til at bringe vores mærke til København, som vi har nøje udvalgt i forbindelse med at vi åbner den allerførste første White Stuff butik uden for UK. Og vi glæder os til mødet med danskerne." siger Lee Cooper.

Fakta:

Om White Stuff
White Stuff har 78 butikker i UK og blev etableret i 1985. WhiteStuff sælger tøj og accessories til både mænd og kvinder

White Stuff

Kompagnistræde 10

Butiksåbning den 26. november 2011

www.whitestuff.com

White Stuff’s pressekontor i Danmark på 33 13 05 35 – eller send en mail til Sine Cecilie Laub på scl@primetime.dk