Kom til Åbent Hus hos Fiat

Fiat byder det nye år velkommen med et festfyrværkeri af gode tilbud og inviterer alle til Åbent Hus i weekenden d. 5. og 6. januar. Hos Fiat-forhandlerne landet over får du blandt andet mulighed for at se nærmere på den nye store, rummelige og fleksible familiebil Fiat 500L.

Januar måned er hvor man lægger det gamle år bag sig og starter på en frisk, og derfor giver Fiat dig nu en oplagt mulighed for at skifte den gamle bil ud. I anledning af nytåret inviterer Fiat nemlig til Åbent Hus, hvor der er en række gode tilbud og nyheder. Der er blandt andet mulighed for at opleve fire interessante Fiat-modeller - heriblandt det nyeste skud på stammen, Fiat 500L - som landede hos de danske forhandlere sidst på efteråret.

L står for Large
Fiat 500L er med sin funktionalitet og sit charmerende italienske design den ultimative familiebil. 500L er en MPV, der let opfylder den moderne families behov for masser af plads med sin rummelige kabine og fleksible bagagerum. Sikkerheden er også i top i en Fiat 500L - senest har den hos EuroNCAP fået de flotte fem stjerner. Den nye Fiat 500L fejres med en speciel finansieringskampagne, hvor man kan få finansieret en ny Fiat 500L 1.4 16v med 95 hk og POP udstyr for kun 1.999 kr. om måneden med kun 1,99% i variabel rente*. Er man til privatleasing, kan Fiat også tilbyde det til Fiat 500L.

Kølige priser på Fiat 500 og Fiat Punto
Det nye år byder også på attraktive priser på den lille charmerende livsstilsbil Fiat 500 Cool og den sporty Fiat Punto Cool. De har begge aircondition som standardudstyr og fås til en kølig kampagnepris på 119.990 kr. Fiat 500 har en 1,2 liters benzinmotor med en lav CO2-udledning, som kører op til 21,3 km/l, mens Punto Cools 1,2 benzinmotor med 69 hk kører op til 19,6 km/l. For de, der drømmer om at sætte sig bag rattet på den populære klassiske bybil Fiat 500, er privatleasing en god mulighed. Man kan eksempelvis lease den frække Fiat 500 Street TwinAir Turbo med 85 hk for kun 1.895 kr. om måneden og 25.000 kr. i førstegangsydelse.

Nyhed fra Fiat Panda
I januar er det også muligt at blive ejer af en specialversion af den rappe nye Fiat Panda. Bilen til kun 99.990 kr. hedder Panda Valore, og den har en 1,2 liters motor med 69 hk og masser af udstyr. Fiat Panda Valore med 5 døre og plads til 5 personer forener det stilrene italiensk design med pris, rummelighed og køreglæde. Bilen har blandt andet City-servostyring, integreret radio/CD, ESP med Hill Holder og fjernbetjent centrallås, og den lever dermed fuldt op til sit italienske navn, der betyder ”værdi”.

Endelig giver Fiat alle, der prøvekører en Fiat til Åbent Hus, mulighed for at deltage i en lodtrækning om at få en Fiat 500L stillet til rådighed i en måned.

For yderligere information kontakt venligst:
Steffen Holm, Pressechef hos Fiat Group Automobiles Denmark A/S tlf. 20 70 64 87 - steffen.holm@fiat.com

Download billeder i høj opløsning af Fiat 500L her:

Billeder af Fiat 500 kan downloades her:

* Fiat Finansierings tilbud indebærer en løbetid på 96 måneder og en udbetaling på 40.000 kr. Variabel rente 1.99%, ÅOP 4,84%.