• Qatar Airways/

Qatar Airways lancerer fantastiske tilbud på flybilletter og pakkerejser til FIFA Club World Cup Qatar 2019 TM

Fodboldfans kan opnå store besparelser på flyrejser til Doha og få fodboldbilletter

Salgsfremstødet støttes af Qatar Airways’ seneste globale TV-kampagne ‘Make Qatar Your Goal’

Qatar Airways-kunder kan rejse via København fra 2.899 DKK i økonomiklasse, og få billetter til at se verdens største fodboldstjerner i aktion i forbindelse med FIFA Club World Cup Qatar 2019TM den 11.-21. december.* Passagerer kan også booke fantastiske pakkerejser med Discover Qatar, der inkluderer hotel og transfer til og fra lufthavnen.
*Særlige betingelser gælder

Læs mere på qatarairways.com/FCWC2019.Passagerer, som allerede har bestilt deres rejse, er velkommen til at forlænge deres ferie med et stop i Doha og få fodboldbilletter og dermed få mulighed for at opleve fodbold i verdensklasse og Qatars kulturelle højdepunkter.

For yderligere information, besøg qatarairways.com/FCWC2019.

Qatar Airways har lanceret en global TV-kampagne for at fremme dette enestående rejsetilbud med titlen ‘Make Qatar Your Goal’. TV-kampagnen kan ses på: https://youtu.be/a42rI6Doafk.

Qatar Airways’ Group Chief Executive, Hans Excellence hr. Akbar Al Baker, sagde: “Det er en fornøjelse at kunne tilbyde fans disse fantastiske deals, hvor de kan besøge Qatar og opleve FIFA Club World Cup Qatar 2019TM. Vi vil inspirere vores passagerer til at komme og opleve, hvad Qatar har at tilbyde både på og uden for fodboldbanen.

“Som flyselskab tror vi fuldt og fast på sportens evne til at forene mennesker, og vi glæder os til at samle tusindvis af passionerede fans i Qatar, så de både kan nyde fodbold i verdensklasse og femstjernet gæstfrihed og organisation. FIFA Club World Cup Qatar 2019TM bliver en spændende forsmag på verdens største fodboldevent, FIFA World Cup Qatar 2022TM, om lidt mere end tre år.”

Vinderne af de seks kontinentale turneringer verden over samt mestrene fra Qatar Stars League, Al Sadd Club, deltager i FIFA Club World Cup Qatar 2019TM, der sparkes i gang den 11. december og kulminerer i finalen den 21. december. De regerende europamestre, Liverpool FC, spiller deres første kamp den 18. december, hvor man indvier Education City Stadium, det seneste i rækken af stadioner til FIFA World Cup Qatar 2022TM, som står færdigt mere end tre år inden VM i fodbold. For yderligere information om salg af billetter til de enkelte kampe, besøg www.fifa.com/tickets.

Qatar Airways modtog for nylig udmærkelsen ‘Airline of the Year’ for femte gang. Det skete i forbindelse med World Airline Awards 2019, der administreres af den internationale luftfartsanalysevirksomhed Skytrax. Qatar Airways fik også udmærkelserne ‘World’s Best Business Class’, ‘Best Business Class Seat’ og ‘Best Airline in the Middle East’.

Staten Qatars nationale flyselskab har i øjeblikket en moderne flåde med mere end 250 fly via sit trafikknudepunkt, Hamad International Airport (HIA), til mere end 160 destinationer verden over. Flyselskabet har lanceret en række nye og spændende destinationer i 2019, inklusive Lissabon, Portugal; Malta; Rabat, Marokko; Davao, Filippinerne; Izmir, Tyrkiet; Mogadishu, Somalia og i sidste uge Langkawi, Malaysia. Gaborone, Botswana bliver føjet til flyselskabets voksende netværk senere i år.

Note til redaktører

Om Qatar Airways:

Qatar Airways, staten Qatars nationale flyselskab, fejrer mere end 20 års Going Places Together med rejsende til selskabets mere end 160 forretnings- og fritidsdestinationer om bord på en moderne flåde med mere end 250 fly.

Qatar Airways har vundet en lang rækker priser og modtog udmærkelsen ‘World’s Best Airline’ i forbindelse med World Airline Awards 2019, der administreres af den internationale luftfartsanalysevirksomhed Skytrax. Qatar Airways fik også udmærkelserne ‘Best Airline in the Middle East’, ‘World’s Best Business Class’ og ‘Best Business Class Seat’ som anerkendelse for selskabets banebrydende Business Class-oplevelse, Qsuite. Qatar Airways er det eneste flyselskab, der har modtaget den eftertragtede ‘Skytrax Airline of the Year’ titel, som anses for at være den mest prestigefyldte i flybranchen, fem gange.

Qsuite, et patenteret Qatar Airways-produkt, byder på branchens første dobbeltseng i Business Class nogensinde samt fleksibel afskærmning, hvilket giver passagerer på tilstødende pladser mulighed for at skabe deres eget private område, det første af slagsen i branchen.

Qatar Airways var det første flyselskab fra Golfstaterne til at indgå i den globale luftfartsalliance oneworld, hvilket gav dets passagerer mulighed for at drage nytte af mere end 1.000 lufthavne i mere end 160 lande med 14.250 daglige afgange.

Oryx One, Qatar Airways’ underholdningssystem, tilbyder passagerer op til 4.000 underholdningsmuligheder, fra de seneste storfilm til TV-serier, musik, spil og meget mere. Passagerer, der flyver med Qatar Airways på afgange med deres B787, B777, A350, A380, A319 og udvalgte A320 og A330 fly, kan også holde kontakten med deres venner og familie verden over via det prisbelønnede flyselskabs Wi-Fi og GSM-service om bord.

Qatar Airways er stolt sponsor af en række spændende internationale og lokale initiativer, der har til formål at forbedre det globale samfund, det betjener. Qatar Airways, FIFA’s officielle partner, er den officielle sponsor af mange sportsarrangementer på topniveau, inklusive FIFA World Cup Qatar 2022TM, da sport bringer mennesker sammen, hvilket er kernen i flyselskabets eget slogan: Going Places Together.

Qatar Airways Cargo, en af verdens førende internationale transportflyselskaber, flyver til mere end 60 transportflydestinationer verden over via dets trafikknudepunkt Doha, der er i verdensklasse, og også leverer gods til mere end 160 vigtige forretnings- og fritidsdestinationer verden over med mere end 250 fly. Qatar Airways Cargos flåde består af to Boeing 747-8 transportfly, 19 Boeing 777 transportfly og fem Airbus A330 transportfly.

Hurtige fakta

Qatar Airways har lanceret en spændende kampagne med rejser til Doha, da de er den officielle flysamarbejdspartner i forbindelse med FIFA Club World Cup Qatar 2019TM. Det prisbelønnede flyselskab har annonceret fantastiske tilbud på flybilletter i Economy og Business Class samt pakkerejser fra hele verden til Doha.
Tweet dette

Citater

Det er en fornøjelse at kunne tilbyde fans disse fantastiske deals, hvor de kan besøge Qatar og opleve FIFA Club World Cup Qatar 2019TM. Vi vil inspirere vores passagerer til at komme og opleve, hvad Qatar har at tilbyde både på og uden for fodboldbanen. Som flyselskab tror vi fuldt og fast på sportens evne til at forene mennesker, og vi glæder os til at samle tusindvis af passionerede fans i Qatar, så de både kan nyde fodbold i verdensklasse og femstjernet gæstfrihed og organisation. FIFA Club World Cup Qatar 2019TM bliver en spændende forsmag på verdens største fodboldevent, FIFA World Cup Qatar 2022TM, om lidt mere end tre år.
sagde, Qatar Airways’ Group Chief Executive, Hans Excellence hr. Akbar Al Baker.