Qred indleder samarbejde med Crediwire

Qred, fintech lånevirksomheden til selvstændige erhvervsdrivende, har indgået samarbejde med Crediwire. Så endnu flere af landets små og mellemstore virksomheder kan opnå den finansiering der skal til for at udvikle virksomheden.

De seneste års krise er ingen hemmelighed og mange erhvervsdrivende er blevet hårdt ramt. Qred har hjulpet mange virksomheder med at udvikle og opruste, så de nu står med endnu stærkere muligheder.

“Det er et spændende samarbejde vi har indledt med Qred. Samarbejdet ligger i direkte forlængelse af Crediwires vision om at skabe bedre finansielle oplevelser. Det er en stor fordel for virksomhederne, at de nu kan få tilbudt relevante produkter, direkte baseret på deres egne tal” siger Nicholas Meilstrup, direktør i Crediwire.

I en fortsat travl hverdag er det vigtigt at virksomheder kan træffe de rigtige finansielle beslutninger. Crediwire tilbyder en digital platform til virksomheder, der ønsker mere viden, bedre beslutninger og ultimative muligheder for at bygge en endnu stærkere virksomhed.

“Når små og mellemstore virksomheder skal låne penge skal processen været kort og enkelt. Via det samarbejde Qred har indgået med Crediwire vil vi være i stand til at kreditvurdere virksomhederne hurtigt og levere et svar inden for meget kort tid. Og skabe vækst muligheder for endnu flere virksomheder.” siger Melisa Melin, country manager i Danmark.

Samarbjedet mellem Qred og Crediwire skaber et endnu større støttesystem rundt om de selvstændige, der ønsker at skabe udvikling og vækst i deres virksomheder. Dette giver os mulighed for bedre kundeoplevelse i processen for ansøgning om et erhvervslån.

Om Crediwire

Crediwire blev grundlagt i 2015, i København, med en drøm om at skabe bedre finansielle oplevelser for virksomheder og deres rådgivere. Crediwire er en af Nordens mest indflydelsesrige fintechs og hjælper i dag, foruden banker og revisorer, mere end 13.000 virksomheder.

For at læse mere besøg crediwire.com/dk

Qred blev grundlagt i Stockholm i 2015, af iværksættere til iværksættere. Qred er et af Europas hurtigst voksende virksomheder, og har i dag virksomhed i Sverige, Finland, Danmark, Holland, Brasilien og Belgien. På tværs af landene har Qred hjulpet 25.000 virksomheder med let finansiering til at fortsætte væksten.

For at læse mere, besøg qred.dk

Sanne Holmvang
Marketing Manager, Danmark