Køb køkken fra 1 kr! Udstillingskøkkener fra Vordingborg Køkkenet på auktion

Køb køkken fra 1 kr!
Udstillingskøkkener fra Vordingborg Køkkenet på auktion

I et helt nyt samarbejde mellem Vordingborg Køkkenet og QXL gør køkkenvirksomheden plads til 2009-modellerne ved at sætte udstillingskøkkenerne på auktion – komplette løsninger inklusive hvidevarer. Mange virksomheder står hver sæson overfor samme udfordring: at komme af med tidligere modeller for at få plads til at vise de nye modeller med de nyeste designs, trends og farver frem, men det er første gang i Danmark, at en virksomhed prøver online-auktionen til opgaven. Auktionerne skydes i gang den 17. november, og buddene starter på bare 1 kr. Selvom det er udstillingskøkkener, er der ikke andet slid, end den smule en udstilling får på en enkelt sæson.

Vordingborg-køkkenerne kan ellers hurtigt koste både 50.000, 100.000 og 150.000, alt afhængig af størrelsen på køkkenet – men her er chancen for at få et praktisk taget nyt køkken til spotpris, nu hvor der ryddes op i udstillingslokalerne.

Vinderne af auktionerne skal selv hente køkkenerne og sætte dem op igen – se billeder og plantegninger på auktionerne på www.QXL.dk fra mandag den 17. november.

Om Vordingborg Køkkenet
Vordingborg Køkkenet er den eneste 100% danskejede køkkenkapitalkæde i Danmark. Dette betyder at der er en sund økonomi i virksomheden – en egenkapital på 55 millioner. Når du handler med Vordingborg Køkkenet, så handler du direkte med fabrikken uden fordyrende mellemled.
Køkkenkæden producerer på egen fabrik, hvilket garanterer en fantastisk kvalitet af produkterne.
Vordingborg Køkkenet er en virksomhed, der er i konstant forandring, og som hele tiden er på forkant med tidens trends, hvilket også kræves for at være en af de førende køkkenproducenter i Danmark.

QXL.dk er Danmarks største online handelsplads med over 500.000 registrerede medlemmer, der handler sammen for mere end 500 millioner om året. Hver uge sættes gennemsnitlig 1.400.000 varer til salg på QXL.dk, fordelt på masser af spændende auktioner og varer til fast pris. Klik ind på www.qxl.dk for mere information.