Promovering af nye virksomheder på auktions-site.

Promovering af nye virksomheder på auktions-site
80% i besparelser på hvidevarer – og gratis levering

Whiteaway.com A/S, en nyetableret virksomhed, der fokuserer på outlet-salg af hvidevarer, promoverer deres bundpriser, via auktioner på QXL.dk. Her kan de heldige medlemmer få topmærker som blandt andet Samsung køleskabe, Siemens vaskemaskiner, AEG Electrolux lavastensgrill og iRobot robotstøvsugere for en brøkdel af prisen. Det kan man næsten alle steder for tiden, med et boom af et finanskriseudsalg – men 80% besparelse hører alligevel til sjældenhederne.

Denne besparelse – eller tæt ved – kan faktisk også opnås på Whiteaway.com A/S’s egen hjemmeside, så auktionerne på QXL har ikke mindst til formål at skabe opmærksomhed om virksomheden. Det er Whiteaway.com A/S ikke den eneste virksomhed, der gør: auktioner på QXL er en meget billig måde at lave målrettet reklame på, hvor virksomheden kommer i kontakt med ca. 500.000 danskere for under 1000 kr.

Derfor ser QXL flere og flere virksomheder, der delvist eller helt bruger QXL som salgskanal – ikke mindst som krisen presser især de små virksomheder. Salgs- og markedsføringsomkostningerne kan skæres helt ned, mens salget kan bibeholdes – eller opstartes.
Whiteaway.com A/S udspringer af ahvidevarer.dk, der også sælger hårde hvidevarer på nettet. Whiteaway.com A/S startede i slutningen af 2008, og har frem for alt fokus på outlet-salg.
- Outlet er en ny trend, der har bredt sig i Danmark i det sidste år, men mest for mindre varer, som fx tøj. Vi synes, at det er på tide, at vi får hvidevarer med på bølgen. Der er et exceptionelt fokus på prisen, og det imødekommer vi med denne type forretning. Vi har både et stort lager på over 1500 produkter og en stor volumen, så vi kan tilbyde de bedste priser, uanset om det er nye mærkevarer eller outlet-salg , fortæller projektleder Esben Gadsbøll fra Whiteaway.com A/S.

Auktionerne slutter den 19/1, og varerne leveres gratis over hele landet. Se auktionerne på www.QXL.dk .

QXL.dk er Danmarks største online handelsplads med over 500.000 registrerede medlemmer, der handler sammen for mere end 500 millioner om året. Hver uge sættes op til 2.000.000 varer til salg på QXL.dk, fordelt på masser af spændende auktioner og varer til fast pris. Klik ind på www.qxl.dk for mere information.