Super Tirsdag - Nyt koncept øger auktions-suset!

Super Tirsdag
Nyt koncept øger auktions-suset!

Tirsdag den 27. januar lancerer Danmarks største online auktion, QXL, et nyt koncept – Super Tirsdag. Vil man sælge, betyder det, at det kun koster 1 kr. at oprette auktionen, uanset, hvor mange billeder man vælger. Og reklamepakkerne koster blot 50 % af, hvad de plejer – til gengæld SKAL mindsteprisen være 1 kr., og auktionen kan kun løbe fra kl. 10 formiddag til kl. 23 aften om tirsdagen.

Idéen bag konceptet er at gøre det ekstra tiltrækkende for ivrige handlende på QXL, der er på jagt efter et hurtigt tilbud. Hos QXL har man dog svært ved at vurdere, hvilke varer, der vil blive lagt på auktion i forbindelse med tilbuddet: Tør sælgerne kun lægge billige brugte ting på – eller benytter de lejligheden til at lave reklamelarm om eksklusive effekter?

- Vi oplever, at mange medlemmer er begejstrede for suset, når det går hurtigt med en auktion, og det gælder sælger såvel som køber. Det kan både betyde, at man gør et røverkøb på Super Tirsdag – og også, at man lader sig rive med af stemningen, og byder væsentligt mere, end man måske ellers ville gøre. Vi tror på, at medlemmerne bliver glade for konceptet, og evaluerer efter et par gange. Jeg er også rigtig spændt på at se Super Tirsdag-varerne, siger Hanne K. Larsen, der er Communications Manager for QXL.

Se de første Super Tirsdag-auktioner kl. 10.00 den 27/1 på www.QXL.dk .

Om QXL
QXL.dk er Danmarks største online handelsplads med ca. 500.000 registrerede medlemmer, der handler sammen for 500 millioner om året. Hver uge sættes op til 2.000.000 varer til salg på QXL.dk, fordelt på masser af spændende auktioner og varer til fast pris. Klik ind på www.qxl.dk for mere information.

Flere oplysninger
Hanne K. Larsen, Communications Manager, QXL Danmark, 25 53 86 64, hanne.larsen@qxl.dk