Suspekt BH indsamler penge til Breastfriends

Suspekt BH indsamler penge til Breastfriends
Cruise, kunst, hotelophold og tæpper

Nogen glemte deres lækre BH i den danske rap-gruppe Suspekts tourbus. Nu er den signeret af alle medlemmerne af gruppen og sat på den store Breastfriends-auktion, hvor alle indtægter støtter kampen mod brystkræft – en sygdom, der hvert år rammer 4.000 kvinder.

Breastfriends samlede med stor succes penge ind på sommerens Langelandsfestival – ca. en kvart million kroner – og nu kommer flere lækre effekter fra sommerens begivenhed til at ligge under juletræerne… eller, for BH’ens vedkommende, tilbage til den retmæssige ejer.

Er man interesseret i kunst, har den populære tv-vært og Breastfriends-ambassadør Lisbeth Østergaard malet et lækkert billede – eller hvad med et maleri af den 11-årige blinde pige Maria-Louise, der optrådte sammen med Tom Duke? Der ligger også store gavekort på tæpper, afslappende hotelophold eller et minicruise blandt auktionerne, der støtter det gode formål.

Auktionerne slutter den 14/12. Se mere på www.QXL.dk

Om Breastfriends
Breast Friends er en brystkræftkampagne initieret af medicinalvirksomheden Roche a/s. Formålet med kampagnen er at skabe øget opmærksomhed om og kendskab til brystkræft samt indsamle penge til forskning i forebyggelse og behandling af sygdommen. Alle indsamlede midler går ubeskåret til forskningsprojekter udvalgt af de danske brystkræftlægers faglige selskab, Dansk Bryst Cancer Gruppe (DBCG)

QXL.dk er Danmarks største online handelsplads med over 500.000 registrerede medlemmer, der handler sammen for mere end 500 millioner om året. Hver uge sættes gennemsnitlig 1.400.000 varer til salg på QXL.dk, fordelt på masser af spændende auktioner og varer til fast pris. Klik ind på www.qxl.dk for mere information.

Tags: