Prisregn til Radisson SAS hotellerne i Norden

Endnu en gang har en række Radisson SAS hoteller modtaget anerkendelse, og igen er det blevet til både nationale og internationale hotelpriser.

I sidste uge blev Radisson SAS hotellet i Aarhus for 3. gang i træk tildelt prisen som bedste hotel. Hæderen tilfaldt hotellet i kategorien bedste hotel udenfor HT-området.

Herudover var det også den store prisregn da ”World Travel Awards” blev afholdt. Wall Street Journal anser denne for at være branchens ”Oscaruddeling”. Mere end 150.000 personer deltager i denne afstemning - heraf 110.00 rejsebureauansatte.

Ved ceremonien der blev afholdt på The Sage Gateshead, Newcastle Gateshead i England og som blev tv-transmitteret af BBC World, modtog Radisson SAS følgende hæder,

• Best Ski Resort in Norway – Radisson SAS Beitostølen Hotel
• Best Business Hotel in Sweden – Radisson SAS Scandinavia Hotel, Göteborg
• Iceland’s Leading Conference Hotel – Radisson SAS 1919 Hotel, Reykjavik
• Iceland’s Leading Hotel – Radisson SAS 1919 Hotel, Reykjavik

”Vi kan altid bruge den anerkendelse, vi får, og jeg skal hilse og sige at det bestemt ikke er nogen sovepude”, udtaler Area Vice President for Norden Christian Gartmann, og forsætter: ”Vi ved, vi blandt andet modtager denne anerkendelse, fordi vi sætter nye standarder indenfor branchen. Både gratis bredbånd til alle overnattende gæster, samt muligheden for at opveje CO2-emissionerne, er stadig unikke koncepter i branchen”.

Udover den megen anerkendelse i Norden hvor Radisson SAS for nylig blev valgt til den mest anerkendt nordiske hotelkæde i den årlige BDRC* kendskabsanalyse, så modtog Radisson SAS også hæder for flere andre hoteller rundt i Europa.