RAY avaa uuden peliklubin Tampereelle

Raha-automaattiyhdistyksen uuden ajan viihtymisen keskus Gold Dust-peliklubi avataan vappuaattona 30. toukokuuta Tampereella Hämeenkatu kymppiin.

Uusi peliklubi yhdistää modernilla tavalla kansainvälistä pelitunnelmaa ravintolaympäristöön. Tarjolla on lukuisia kotimaisia ja ulkomaisia raha-automaatteja sekä kasinopelipöytiä kuten Texas Hold'em turnauspokeri ja Suomen toinen noppapelipöytä Lucky Dice.

- Gold Dustissa asiakkaat pääsevät osaksi peliviihteen glamouria helposti ja pienillä panoksilla. Myös erilaiset pelit kuten noppapöytä Lucky Dice tuo kansainvälistä tunnelmaa samoin kuin automaattien Mystery Jackpot, jossa voi voittaa jopa 500 euroa, kertoo konseptipäällikkö Petri Huikko.

Viihtymisen keidas

Gold Dust tarjoaa monia mahdollisuuksia ryhmätilaisuuksiin ja yhdessä pelaamiseen. Peliklubilta löytyy mm. kaksi pokeripöytää. Lisäksi Gold Dust tarjoaa lähes päivittäin pelikouluja, jossa pääsee tutustumaan erilaisiin peleihin. Myös seurueille on mahdollista järjestää omia peliturnauksia niin automaateilla kuin pöytäpeleilläkin.

Gold Dust on sijoitettu yökerho Love Hotelin yhteyteen ja tilat on yhdistettynä molempien aukioloaikana. Asiakkaat pääsevät helposti nauttimaan niin pelaamisesta kuin ravintolaviihteestä.

Gold Dust on avoinna maanantaista tiistaihin 11–24, keskiviikosta torstaihin 11–02, perjantaista lauantaihin 11–04 ja sunnuntaisin 16–24.

Lisätietoja: konseptipäällikkö Petri Huikko, puh. 040 828 3345 ja www.golddust.fi

KUTSU: Media on tervetullut kutsuvierasavajaisiin 29.4. kello 19 alkaen. Ilmoitathan tulostasi Tuula Lehto, puh. 040 588 5343 tai tuula.lehto(a)ray.fi