Vindkraftvirksomheden Renewable til AktieTorget

Report this content

Vindkraftvirksomheden Renewable til AktieTorget Mandag den 13 august 2001 noteres Malmøvirksomheden Renewable Energy in Sweden AB (publ) på AktieTorget. Dermed bliver, for første gang i Sverige, en aktie for en virksomhed i vindkraftbranchen tilgængelig for almen handel. Renewable projekterer, sælger og forvalter egne vindkraftanlæg, både i Sverige og internationalt. Renewable repræsenterer en for svenske forhold ny branche och handlen med grøn elektricitet forventes at ekspandere kraftigt inden for de næste 10 år. Selskabet har underskrevet syv aftaler om salg af vindkraftprojekter i Sverige og Polen til en samlet værdi af ca. 50 millioner Skr. Selskabet har til dette underskrevet samarbejdsaftaler på det svenske marked til en værdi af ca 7 millioner Skr. Samtlige sager forventes at blive afsluttet under 2001 og 2002. Noteringsprospektet kan hentes på virksomhedens web: www.renewable.se eller rekvireres per telefon: +46 (0) 40-18 87 90. For videre information, kontakt adm. Jerry Schön. . ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information