Opdateret ThinManager-software forbedrer produktiviteten i industriel produktion

Den seneste softwareversion giver brugere større frihed til at definere indhold og display, så beslutningstagningen forbedres

Industrivirksomheder får nu lettere ved at skræddersy produktionsinformation i driften til deres operationelle behov ved hjælp af den nye ThinManager version 11.0 platform fra Rockwell Automation. Den nyeste version af softwaren til tynde klienter kan bidrage til forbedring af produktivitet, visualisering, sikkerhed og mobilitet i en Connected Enterprise.

Virksomheder kan opnå øget produktivitet med ThinManager softwarens nye FactoryTalk Activation licensfunktion. Den gør det muligt at sende et ubegrænset antal FactoryTalk View SE-sessioner til en terminal med en enkelt FactoryTalk View SE klientlicens, så medarbejderne har adgang til den nødvendige information, de skal bruge i deres arbejde, uden at skulle bekymre sig om ekstraomkostninger. Der er desuden fortsat mulighed for en traditionel masterlicens.

Muligheden for at gøre mere information mobil kan også forbedre produktiviteten. ThinManager-softwarens mobile tablet-apps er forbedret og understøtter nu tiling, virtuelle skærme og IP-kameraer på iOS- og Android-tablets. Disse opdateringer gør det muligt at levere en sammensat app i kontrolrumsstil til mobile enheder. Brugerne kan nu overvåge indhold fra flere forskellige kilder på samme tid, mens de er på farten.

Virksomheder får bedre mulighed for visualisering af mange eller store stand-alone applikationer ved hjælp af softwarens udvidede MultiMonitor-funktion. Den understøtter nu op til syv skærme på én terminal. Denne opdatering understøtter desuden den nye tynde klient Allen-Bradley VersaView 5200 Multi 4K Display med op til syv video outputs med 4K-opløsning.

Version 11.0 giver desuden brugerne større fleksibilitet ved navigering på touchskærmen i ThinManager-softwaren. Den nye ”touch-and-hold” funktion giver brugerne lettere tilgang til information og til at foretage ændringer.

Andre nye brugerfordele i version 11.0:

Forbedret sikkerhed

Som en tilføjelse til ThinManager softwarens mange bekræftelsesfunktioner kommer version 11.0 med et USB badge-reader modul. Dette giver administratorer flere valgmuligheder for hvordan brugere sikkert kan tilgå indhold.

Support af lokale sprog

ThinManager-softwaren supporterer nu ikke-engelske tastaturer, og softwarens skærmtastatur kan konfigureres på andre sprog end engelsk. Med disse opdateringer kan brugerne indlæse data som fx adgangskoder på deres eget sprog med brug af lokal tegnsæt. Der vil blive tilføjet yderligere lokaliserede supportfunktioner i kommende versioner af softwaren.

Puk Bering
PBering@ra.rockwell.com

Björn Mogensen
Oxenstierna & Partners

+46 708 184298

Rockwell Automation Inc. (NYSE: ROK), verdens største virksomhed inden for automation og data til industrien, øger kunders produktivitet og bidrager til øget bæredygtighed globalt. Rockwell Automation har hovedsæde Milwaukee, Wisconsin, USA og har ca. 23.000 medarbejdere, der betjener kunder i over 80 lande.

Tags: