Udvidet garanti for Rototilts hurtigskifter

Report this content

Garantien gælder direkte fra levering uden behov for registrering. Rototilt giver også altid to års garanti på tiltrotatorer.

Rototilts hurtigskifter er resultatet af en grundig produktudvikling for at imødekomme morgendagens krav fra førere over hele verden. Hurtigskifterne er udviklet til at klare stadig større og tungere udfordringer og er fremstillet med et stel af sejhærdet støbestål for at opnå lang levetid.

– Som vi ser det, står vores hurtigskifter for en rigtig god kombination af holdbarhed, gravegeometri og sikkerhed", siger Jan.

En garantisag startes ved, at kunden kontakter sin forhandler. Forhandleren indgiver derefter ansøgning om reklamation. Rototilts generelle garantivilkår er gældende, og garantien for tiltrotatorer dækker produkter, der er leveret i 2017 eller senere, og for hurtigskifter, der er leveret fra 1. januar 2023.

– Det skal være nemt og smidigt at starte en sag. Vi er overbeviste om, at vores produkter er af høj kvalitet, både tiltrotatorer og hurtigskifter, og vi ønsker også, at vores kunder skal mærke den sikkerhed, nu hvor vi indfører den samme garantiperiode, siger Jan.

Jan Karlsson
Order -and After Market Manager
jan.karlsson@rototilt.com

Rototilt® forvandler gravemaskiner til effektive redskabsbærere. Vi udvikler hurtigskifter, tiltrotatorer, styresystemer, redskaber og tekniske løsninger, der gør det muligt for gravemaskineførere over hele verden at arbejde med højere sikkerhed, effektivitet og præcision og få et bedre resultat. Rototilts hovedkontor og største produktionsenhed ligger i Vindeln, Sverige, hvor vi har vores oprindelse, men vi er etableret med vores egne virksomheder på markeder over hele verden.

Hurtige fakta

Rototilt indfører to års garanti på alle nye hurtigskifter, der leveres fra og med 1. januar 2023. Standardgarantien forlænges således fra et til to år. – Vi udmærker os ved at udregne garantiperioden fra leveringsdagen i stedet for at begrænse med et maksimalt antal timers brug. Vores hurtigskifter er robuste og stabile, og derfor kan vi tilbyde to års garanti", siger Jan Karlsson, chef for ordrer og eftermarked hos Rototilt. – Vi särskiljer oss genom att vi räknar garantitiden från leveransdag, i stället för att begränsa med ett max antal timmar av användning. Våra maskinfästen är robusta och stabila och därför kan vi erbjuda två års garanti, säger Jan Karlsson, chef för order och eftermarknad på Rototilt.
Tweet dette