Tag med Shell til F1 i Monaco

Fra 30. marts til 28. april vanker der raceroplevelser hos Shell. Tank Shell V-Power og kom til Formel 1 i Monaco eller Classic Race Aarhus og glæd dig til tirsdage med højoktanbenzin til lav pris.

Danmarks heldigste bilist kan se frem til en raceroplevelse ud over det sædvanlige, når Shell skyder årets store V-Power kampagne i gang. For fra 30. marts til 28. april kan alle, der tanker Shell V-Power, deltage i en stor konkurrence om et hav af racing-billetter.

Førstepræmien sikrer en heldig billist med ledsager en uforglemmelig oplevelse, når det ikoniske Formel 1 Grand Prix løber af stablen i Monaco. Men der venter også tempofyldte oplevelser for 150 bilister, når vinderne trækkes den 4. maj. Her vil de mange vindere nemlig glæde sig over to dagsbilletter til Classic Race Aarhus, hvor bl.a. HKH Prins Joachim forventes at stille til start for Cortina Racing i sin Lotus Cortina sammen med teamets øvrige kører Oscar Davidsen og Martin Berner.

”Shell V-Power er et brændstof, der har dybe rødder i Shells mangeårige, tætte samarbejde med Ferrari. Så hvad er mere oplagt end at give kunderne chancen for at komme helt tæt på brændt gummi, brølet fra de mange hestekræfter og spændingen ved et racerløb? Og så endda et af de mest legendariske racerløb af alle, Formel 1 Grand Prix i Monaco”, siger Per Ollikainen, produktchef i Dansk Shell.

Højoktan-tirsdage

Er udsigten til en Formel 1 tur til Monaco ikke nok til at lokke bilister til pumperne, tilbyder Shell på alle tirsdage i perioden en prøvetur på Shell V-Power uden merpris – altså Shells bedste benzin til prisen for almindelig Shell FuelSave Blyfri 95.

”I essensen er Shell V-Power et stærkt eksempel på, at benzin ikke bare er benzin. Det vil vi gerne give bilisterne chancen for at opleve. Derfor vil vores servicestationer alle tirsdage i april tilbyde, at du kan opgradere til Shell V-Power uden merpris i forhold til Shell FuelSave 95. Derudover vil vi kredse lidt ekstra for kunderne på disse dage”, forklarer Per Ollikainen.

Bag om konkurrencen

Konkurrencen fungerer ved, at bilisterne efter optankning med Shell V-Power får udleveret en konkurrencekupon med en unik kode inde i butikken. Tilmelding til konkurrencen sker med koden og ved at følge vejledningen på kuponen.

Hver optankning med Shell V-Power udløser en chance for at vinde. Førstepræmien er en tur til Monacos Grand Prix fra 22. til 25. maj for to personer. Turen inkluderer tre overnatninger på hotel i Nice med morgenmad, fly fra København til Nice, transfer til og fra hotel, transport til og fra banen samt tribunepladser. Præmien har en værdi af 22.898 kr.

Derudover udloddes 150 x 2 dagsbilletter til Classic Race Aarhus, når løbet afholdes den 23. og 24. maj. Hver billet har en værdi af op til 325 kr. Vinderne bliver udtrukket den 4. maj og får personligt besked. Kampagnen og konkurrencen foregår på alle Shells 224 bemandede servicestationer, der skilter med det.

Mere information

Produktchef i Dansk Shell, T: 2220 5307, M: per.ollikainen@shell.com

OM SHELL

Shell beskæftiger cirka 450 medarbejdere i Danmark fordelt på hovedkontoret i Ørestad og raffinaderiet i Fredericia. Hertil kommer godt 2.500 ansatte på Shells servicestationer.

Shells raffinaderi i Fredericia er et af to raffinaderier i Danmark. Her omdannes råolien fra Shells aktiviteter i den danske del af Nordsøen til flydende gas, jetbrændstof, benzin, diesel, petroleum og fyringsolie.

Der er 306 Shell servicestationer i Danmark. Heraf 63 Shell/7-Eleven, 111 selskabsejede, 70 ubemandede Shell Express stationer og 62 forhandlerejede stationer under navne som Shell eller Select. Dertil kommer 14 CRT-anlæg til lastbiler, busser og anden tung transport. Shell tilbyder en bred vifte af brændstoffer - fra 99 oktan Shell V-Power over Shell FuelSave Blyfri 95, Shell 92 oktan til Shell FuelSave Diesel.

På verdensplan beskæftiger Shell cirka 87.000 medarbejdere i 70 lande. Her er selskabet involveret i bl.a. olie- og gasudvinding, produktion og salg af benzin og diesel samt udvikling af biobrændsel og flydende naturgas. I alt har Shell 44.000 servicestationer i verden og producerer hver dag 3,3 mio. tønder olie og gas. Læs mere på www.shell.com.