SAS Cargo øger sine fragtaktiviteter i Italien

SAS Cargo øger sine fragtaktiviteter i Italien SAS Cargo kan nu tilbyde kunderne kapacitet og hyppige afgange til de store industriområder i Norditalien. Det er resultatet af SAS Airlines beslutning om at begynde flyvninger til Bologna og Venedig. - Med hyppige afgange mellem de væsentligste industribyer i Norditalien og Skandinavien, efterkommer vi et udtalt behov blandt virksomheder med tidskritiske produkter og "Just-in-time" logistik. Ligeledes kan vi for vore oversøiske kunder i Asien og USA tilbyde et hurtigt og finmasket net af destinationer til nogle af Sydeuropas store industriområder. siger Adm. direktør Peter Grønlund, SAS Cargo Group A/S. Nye destinationer Fra 3. november 2003 flyves der til Bologna med fem ugentlige afgange, og fra sommeren 2004 bliver Venedig tilføjet destinationslisten med syv ugentlige afgange. Fra sommeren 2004 vil SAS Cargo således dække de vigtigste fragtdestinationer i Norditalien med over 50 ugentlige afgange fra Skandinavien. Efter 1. november har SAS Cargo direkte flyvninger til Milano Malpensa, Milano Linate, Bologna og Rom, og fra sommeren 2004 tilføjes Venedig. For yderligere information: Press Officer SAS Cargo Group A/S, Ulrik Marschall, tlf. +45 32 32 67 33 eller e-mail: sas.cargo@sas.dk ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT00570/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT00570/wkr0002.pdf