Passagerer fra Thomas Cook betjenes nu af SAS Ground Services i Manchester

Thomas Cook har underskrevet en aftale med Ringways Handling Services i partnerskab med SAS Ground Services UK Ltd om udførelse af ground handling i Manchester Airport. Med aftalen indgås en ny kontrakt om passagerservice i Manchester Airport, som har virkning fra 1. april 2005. Thomas Cook gennemfører ca. 110 flyvninger pr. uge til forskellige feriedestinationer. SAS Ground Services vandt kontrakten i konkurrence med de største handlere i Manchester Airport. - Vi kan med stolthed konstatere, at vi blev valgt, fordi vi tilbyder kvalitetsservice til konkurrencedygtige priser, siger Christer Svensson, Managing Director. SAS Ground Services UK Ltd blev anmeldt som selskab i oktober 2004, og det er vores ambition at ekspandere på det britiske marked. Det glæder os meget, at vi har været i stand til at tiltrække et så stort flyselskab med speciale i ferierejser som Thomas Cook. For flere oplysninger, kontakt: Christer Svensson, Managing Director SAS Ground Services UK Ltd, tlf.: +44 20 8750 7681 - eller e-mail: christer.svensson@sas.dk