SAS Ground Services er valgt af Lufthansa i Helsinki

Lufthansa German Airlines har valgt SAS Ground Services Finland Oy som leverandør af ground handling i Helsinki-Vantaa Airport. Dette indebærer rampe tjenester i tillæg til de nuværende passager tjenester. Den treårige aftale træder i kraft d. 16. august.

Lufthansa har otte daglige afgange fra Helsinki til Frankfurt og München med A320 og B373. Valget af SAS Ground Services er træffet på baggrund af en grundig evaluering af flere tilbud. - SAS Ground Services vandt udbudet baseret på kvaliteten af deres services og deres store erfaring med at servicere Lufthansas kunder i Helsinki. Vi er glade for, at kunne tilføje endnu en full handling leverandør her, i lighed med vores andre stationer i Skandinavien, udtaler Steve Woodward, Lufthansas General Manager Operations and Airport Services i Finland, Skandinavien og Baltikum. - Vi er meget glade for, at have tegnet denne aftale med Lufthansa, og herved være i stand til at tælle endnu et kvalitets flyselskab blandt vores kunder. Dette højt respekterede Star Alliance selskab vil styrke SAS Ground Services position som et større ground handling selskab i Finland, siger Juha Järvinen, Managing Director i SAS Ground Services Finland Oy.