SAS Ground Services og LOT Polish Airlines indgår skandinavisk aftale

LOT Polish Airlines har i dag indgået en Skandinavisk aftale med SAS Ground Services. Aftalen vedrører ground handling i lufthavnene Copenhagen Airport i Danmark, Gardermoen i Norge og Arlanda i Sverige. Aftalen indebær at SAS Ground Services nytegner en ground handling kontrakt i Copenhagen Airport, som træder i kraft den 15 juni 2005. For Arlanda og Gardermoen er aftalen en fornyelse af nuværende kontrakt og er gældende fra og med d. 1 januar 2005. Totalt set drejer det sig om ca. 50 afgange om ugen. LOT Polish Airlines valgte SAS Ground Services efter en omfattende kontraktforhandling, hvor mange tilbud har været præsenteret og vurderet. – Vi er meget glade for, at vi har opnået en skandinavisk aftale med Star Alliance-medlemmet LOT Polish Airlines, siger Lars Johansson, adm. direktør SAS Ground Services Danmark A/S. For yderligere information kontakt: Adm. direktør Lars Johansson, tlf.: 2322 3132 eller e-mail: L.Johansson@sas.dk Director Marketing & Sales Morten Kongstad, tlf.: 23223628 eller e-mail morten.kongstad@sas.dk